"+" и "-" на джипките които карате.

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 23 фев 2013 19:11

marinhaker написа:
STEF BMW написа:Втора генерация - от врада до врата в кабината е по широка точно с 4см. от тъй наречените "Военни"!Факт! :idea:
А това, че трета генерация е с повече пространство между предни и задни седалки е вярно!Факт идващ за сметка на багажника така, че ето я истината Марине! :!:
И още нещо ... това не е спор защото горенаписаното ти е известно още като купи "Тойотата" и опънахме двамата с теб ролетката, ама като си наумиш нещо и то трябва да е точно така ... така, така, ама не е точно така! :idea: :idea:
Поздрави. :)
Тогава набързо я примерихме, даже нямам спомен от къде точно взехме размерите!!! От прозорец-до прозорец ли??? Или от дръжка до дръжка?
Имах и двата модела, та предполагам наблюдението ми е малко по реално! И 3-та е доста по просторна от 2-ра генерация! Факт! ;)
Да не говорим досадното отваряне на задната врата на 2-ра генерация-на която са рядкост работещите прозорци, изместената раздатка, основните греди които са неразглобяеми за разлика от 3-та която има още една допълнителна за здравина! На всичкото отгоре гредата която държи раздаткта е захваната с болтове на които резбата е навита на шасито и като ръждясат от калта и влагата се късат в шасито-при 3-та всичко е на болт и гайка! Доста от елементите на 2-ра са захванати към шасито с резби-което е проблем (по горе съм го посочил), а на 3-та са с гайки!
Предното на 2-ра се включва с вакум-голям недостатък (доста допълнителни възли-правещи проблеми), на трета няма (поне на моята е така). Главините са на доста по-големи конусовидни лагери за разлика от 2-рата. Не се нуждае от демфер, защото е на рейка, както изяло кормилната уредба е доста по сигурна и улеснена от 2-рата с хебели и тн.
Окачването е коренно различно от 2-рата, пружини от пред по комфортно,бърз лесен монтаж и демонтаж за разлика от торсиони. От зад стабилизиращата щанга е изместена по горе за по голям ход, пружините са с по малък диаметър и по високи (сам можеш да си обясниш защо), с две думи: два коренно различни джипа в какъвто и да е смисъл-това всичко е от личен опит-а не от гледането в някой сервиз.-Факт ;)
Така,че и да има 30-40мм разлика от някъде си-просто е неуместно да се води спор!! Най вероятно идва от дължината простора на 3-та, за разлика от 2-рата генерация -Факт ;)

P.S
Остави 4-рънъра вече друг му се радва (има и други колеги с 2-ра генерация нека те да споделят), ами напиши за спорта нещо сега него имаш :D
Много бързо забравяш!? :hmm:
Мерихме съвсем в началото когато тази прекрасна машина беше вече в ръцете ти!Изказваше обаче суперлативи и преди да я притежаваш интересно дали инфото ти е придобито от сервиз или .... ! :idea:
Спорен е въпроса кое е по здраво за джип ... рейка на управлението или сектор с паразитен такъв макар и с демфер защото за здравина цитираш постоянно Нисан Патрул Y60, а той както и куп други големи железа ставащи само до вилата имат и двете екстри!
Да задната врата на втора генерация е проблемна макар, че моята си работеше близо 2години без ядове и зима и лято! :idea:
А за най важният агрегат на "Натовеца" радиатора би ли споделил!Струва ми се ниско монтиран за "Военна" машина... Факт!?
И подчертавам ... това е дискусия за "+" и "-" на джиповете, която ще е от полза за много начинаещи в избора им и Не е спор, защото поне аз се опитвам да те извадя от деменцията в която си изпаднал!
За "Паджерото" по късно!Обаче да не се изметнеш отново защото вече има подгряване на страничните огледала, което според теб е Голяма екстра за джип, амо то пък джип ли е или ...!? :hmm:
3000сс изчистен от кабели и електроника дизел, да това е истината ... Факт!!!
Поздрави Приятелю и не се напрягай много!
Жив и здрав да си! :friends: !

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 23 фев 2013 23:35

STEF BMW написа: Спорен е въпроса кое е по здраво за джип ... рейка на управлението или сектор с паразитен такъв макар и с демфер защото за здравина цитираш постоянно Нисан Патрул Y60, а той както и куп други големи железа ставащи само до вилата имат и двете екстри!
Той е с цял мост от пред и няма как да стане другояче! А и Патрула си остава най коравата и надеждна техника според моите виждания!
STEF BMW написа:Да задната врата на втора генерация е проблемна макар, че моята си работеше близо 2години без ядове и зима и лято! :idea:
Каране в зимни условия и налепвал по задният прозорец сняг който е замръзнал-няма начин да си отвориш багажника, освен ако нямаш бензинова лампа в колата!
STEF BMW написа:А за най важният агрегат на "Натовеца" радиатора би ли споделил!Струва ми се ниско монтиран за "Военна" машина... Факт!?
Не е така!! И от къде си помисли за това нещо идея си нямам??? На бензина е по малък радиатора ако имаш това за сравнение, което е съвсем нормално!
На тази снимка се вижда:
от долу на горе захващането на предният мост, предният диф, картера на двигателя, основната греда и чак тогава радиатора-кое му е факт??:

Изображение
STEF BMW написа:И подчертавам ... това е дискусия за "+" и "-" на джиповете, която ще е от полза за много начинаещи в избора им и Не е спор, защото поне аз се опитвам да те извадя от деменцията в която си изпаднал!
Винаги съм показвал слабите и силните места в джипките които съм имал! За разлика от други хора които твърдят "моето е най-хубаво!" !
STEF BMW написа:За "Паджерото" по късно!Обаче да не се изметнеш отново защото вече има подгряване на страничните огледала, което според теб е Голяма екстра за джип, амо то пък джип ли е или ...!? :hmm:
За Паджерото напиши на хората какво е твоето виждане, аз лягах под него и отдавна съм си направил своите заключения за модела, даже преди още да го имаш ;)
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

djipa
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 292
Регистриран: 10 яну 2012 21:44
ПОЛ: мъж

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от djipa » 24 фев 2013 01:11

Pajero Sport със Pajero ,нищо общо няма, освен емблемата! Просто концепцията е съвсем различна!
За + и много може да се пише,ето нещо по-общо за Pajero 3
Плюсове
1.Двигател-сравнително динамичен и надежден при екстремни натоварвания
2.Макар и къса баса е доста уютно и широко вътре
3.Няма излишни шумове от скърцания от пластмасата по таблото и др.
4.Добър баланс на возене,както по асфалт ,така и по черно
5.Лесно се води,кормилната уредба...стегнато ,поне за мен.
6.Има подгряване на предното стъкло в долния край по цялата дължина,където лягат чистачките.Казвам го за + понеже не веднъж е влизало в действие,а и малко джипове го имат!
7.По електрическите неща(крушки,релета,блокове,табло с уреди,лампички)всичко е направено максимално опростено и лесно достъпно!
8. За мен има още един плюс,че е парт тайм и може да се изключва предния мост и да се кара само на заден и да се включва в движение,аналогичните по година модели на Тойота например са фултайм.За лятно време по сух път е абсолютно излишно да се търкалят и двата моста!
Супер селект в движение до 100км/ч може да се пуска предни мост и в движение до 30км/ч да се включва блокажа на раздатката,препоръчително при изправен волан без подаване на газ!
9.Купето от 2003-та нагоре модели са с допълнителна антикорозионна защита,нямам никъде избила ръжда

Минуси
1.Доста шумен,дори и от вътре ,но от вън звука при изрязване, кефи На дълъг път не се усеща толкова,но градско е ужас
2.Задължително е да се кара с чиста нафта,алтернативи и компромиси тук няма. В противен случай помпата си заминава,много бързо
3.Малко място за багаж зад задните седалки,е все пак е къса база ...за моето виждане за оффроуд,за мен това е минус и то не малък!
4.Няма твърд блокаж а е с LSD
5.Няма люк
6.Няма отопление на седалките,за мен е голям минус ,понеже съм имал джип с подгряване и знам какъв кеф е да седнеж зимата на топла седалка!
7.Задните гуми стоят леко "разчекнати тип натоварена татра" ,на мен лично не ми харесва но всички са така от това поколение Pajero
8.Тънки ламарини,само като се облекнеш дето се вика и потдават!
9.Покривния багажник,не може да издържа на големи килограми багаж,поради простата причина че са меки ламарините и монтажа не е като на здравите водобрани както при Тойотите и Нисаните,например
10.Денферен съединител,скъпо излишно бижу!
11.Често срещан проблем със студени спойки! Лесно се решава,но адски дразнещо!

Ами за сега това, за мен колкото има толкова и + .
Аз не съм с розови очила и се старая да бъда максимално обективен!

Поздрави и Честит Рожден Ден ,Стефич жив и здрав!

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 24 фев 2013 11:00

Не си писал с кой мотор е... :?:
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 24 фев 2013 11:18

Марка Mitsubishi
Модел Pajero
Подмодел Pajero Sport (K90)
Модификация 2.5 TD (99 Hp)
Брой врати 5
Мощност 99 к.с.
Максимална скорост 145 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 18.5 с.
Обем на резервоара 74 л.
Година на пускане в производство 1998 г.
Година на спиране от производство 2004 г.
Тип на купето Джип
Брой места 5
Дължина 4610 мм.
Широчина 1775 мм.
Височина 1735 мм.
Колесна база 2725 мм.
Предна следа 1465 мм.
Задна следа 1480 мм.
Минимален обем на багажника 500 л.
Максимален обем на багажника 1720 л.
Разположение на двигателя Отпред, надлъжно
Обем на двигателя 2477 куб. см.
Максимална мощност при 4200 об./мин.
Въртящ момент 240/2000 Н*м
Горивна система Дизел - стандартна система за впръскване
Турбина Турбокомпресор
Газоразпределителен механизъм OHC
Разположение на цилиндрите Редови
Брой цилиндри 4
Диаметър на цилиндрите 91.1 мм.
Ход на буталото 95 мм.
Степен на сгъстяване 21
Брой клапани на цилиндър 2
Тип гориво дизелово гориво
Задвижване Пълно с включване
Брой скорости (авт. ск. кутия) -
Брой скорости (мех. ск. кутия) 5
Предно окачване торсион
Задно окачване винтова пружина
Предни спирачки Дискови
Задни спирачки Дискови
АБС има
Усилвател на волана Хидроусилвател
Разход (в града) 11 л./100 км.
Разход (извън града) 9.5 л./100 км.
Собствена маса 1970 кг.
Допустима маса 2510 кг.
Размер гуми 235/70R15

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 24 фев 2013 11:41

Стефка,не че нещо,ама...това са данни за Спорта от техническата му спецификация.В темата се търсят + и - на машината според твоето мнение от експоатацията.
Например по-горе в същата спецификация дадена от Марин,никъде не пише за проблема на 2-ра генерация със задната врата...
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

djipa
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 292
Регистриран: 10 яну 2012 21:44
ПОЛ: мъж

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от djipa » 24 фев 2013 15:59

lubashki777 написа:Не си писал с кой мотор е... :?:
3.2 did

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 24 фев 2013 19:19

lubashki777 написа:Стефка,не че нещо,ама...това са данни за Спорта от техническата му спецификация.В темата се търсят + и - на машината според твоето мнение от експоатацията.
Например по-горе в същата спецификация дадена от Марин,никъде не пише за проблема на 2-ра генерация със задната врата...
Поздрави!
За сега много ме радва!След обслужването не съм пипал нищо, а изминатите километри са близо 14000!Дано и за напред да е същото!Нека го покарам още и ще споделя, защото въобще не обичам да давам изказвания преди да съм открил истината!А за протокола "Спорта" има подгряване на предното стъкло и ... огледалата!Има и куп други екстри, които клонят към екстрите за леки автомобили ... не за джип, а тук обсъждаме Джипове!? :idea:
Поздрави. :friends:

Потребителски аватар
горския
Модератор
Мнения: 3061
Регистриран: 05 фев 2008 00:15
Skype: bistra_121212
ПОЛ: МЪЖ
МПС: W210 2.9TDI
Мазда B 2500 4х4 пикап
Местоположение: Раднево Ст.Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от горския » 24 фев 2013 20:44

Мазда В2500 4х4 пикап/плюс Мерцедес 2900ТДИ"/,страхотна конфигурация! :D
Вече остаряхме за да работим,а твърде млади сме за да умираме,значи е време за пътешествия!

Потребителски аватар
mi6emorkov
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1189
Регистриран: 03 фев 2012 16:01
ime: Борис
Skype: bpetrov67
ПОЛ: МЪЖ
МПС: опел фронтера б
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от mi6emorkov » 25 фев 2013 11:21

Здравейте ! Моята джипка е Фронтера Б 2.2 дти с обратен волан .Имам я от 2010 година и е карана повече по асфалт и малко по язовири .
+ са основно
- нисък разход 6.5-7.2 по асфалт / в зависимост от гумите /
- много добра возия
- широко и удобно купе
- събра гуми 31 без проблем
- частите не са скъпи
- добре се справя с лек офроуд
- леко управление на волана / рейка /
- са
- доста ниска машина
- въртящия момент е при високи обороти
- много вакуми и електроника по цялата машина
- торсиони отпред
- няма механични блокажи
- скъпо масло за заден диф. / самият той е доста обемист /

Като кола за излети и язовири е перфектна , но не и за голяма кал , скални прагове и дълбоки коловози !

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”