"+" и "-" на джипките които карате.

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
Telecentar
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 215
Регистриран: 17 окт 2012 09:45
ime: Ясен
Skype: telecentar
ПОЛ: МЪЖ
МПС: 4runner 1990 3L V6 - The bigger the better !
Местоположение: София

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от Telecentar » 15 ное 2012 22:21

Хахах мерси за съвета, чувал съм, че се обръщат ама за сега не съм се за това не го давам като - хахаха :) и да няма подгряване на огледалата отвънка...ама нищо... :)
The bigger The better !

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 16 ное 2012 09:08

Ей...направо бях забравил за тази тема... :oops:
Така,че...време е и аз да напиша няколко реда за новата/вече не толкова де/ придобивка.
Нисан Терано 2-2.7тди-125к.с.-2001г. 5вр.

ПЛЮСОВЕ:
1.Дълга база с голям обем в багажното и купето.Добре балансирано разпределение купе/багажно.Дори и когато дръпна предните седалки максимално назад остава около 40см. отстояние от задната.Седалките са по-високи и предлагат много добър комфорт при дълги пътувания с доста намалена умора особено за водача.Шофьоската седалка има и няколко вида реглажи с цел максимална настройка към всеки водач на джипа.

2.Комфорта е над средно ниво.Машината е оборудвана с климатик,ел пакет/огледала,4-ри ел.стъкла,централно,имобилайзер,ел фарове/,подгряване на задно стъкло и странични огледала,регулируем волан,ABS-система против приплъзване,2бр. еърбеци,хидравлика на волана.Музиката макар и заводска е с много добро качество/щом аз който съм свикнал все с бас каса да съм в багажното,а сега тя си стои в къщи и прашасва и нямам нужда да я слагам.. :yes: /

3.Мотора е 2.7тди-направо железен.Мотора е стара концепция/чугунен блок и глава,долен разпределителен вал,мех. повдигачи с пръти и т.н./и е направо дурако устойчив.За разлика от Тароното преди 1996г.с 2.7тд/101к.с./ ,тук вече има и развитие.Монтиран е интерколер,интегриран е компютър и помпата е променена от чисто механична на такава с ел. подаване на горивото.Всичкото това води до повишение на мощността от 101 на 125к.с. и увеличение на динамиката на мотора.Има и опция чипосване,като след него мощността отива до 150к.с. и нещата се променят много в положителна посока.

4.Трансмисия-Трансмисията му е много здрава.в задния мост е интегриран LSD блокаж.Като цяло преден и заден диф,както скоростна кутия и раздатка са едни непретенциозни и не създаващи проблеми компоненти.

5.Купето е подцинковано,което е предпоставка и за намалено ръждясване и гниене.

6.Фаровета на моя/модела след 2000г./,са от ново поколение.Те са с кристално стъкло и нов тип рефлектор,който дава по-голям % осветяемост на пътя и в него са интегрирани халогени за мъгла.

7.Возията е много добра/дори и с натегнати торсиони и с усилени Крънски пружини отзад/.Машината създава много добър комфорт и на асфалт и на черни пътища.

8.Приличен разход за такъв автомобил.

Ами за положителните страни толкова.

МИНУСИ:

1.Мотора работи една идея по-твърдо и по-шумно/говорим най-вече за студен двигател/

2.Слаба предница-носачи,тампони,биелети и т.н.Както всяко активно окачване има доста компоненти ,които да се разбиват,особено ако се блъска повечко по черните пътища.

3.В предната част по-трудно се лифтова-на торсиони е.всъщност повдигането отпред не е толкова трудно/просто се натяга торсиона/,но проблема е в това,че всичко е доста ограничено.

4. Малки ходове отпред/всъщност не съвсем малки,но предвид какво вади една джипка с цял мост..../

5.Труден е за монтаж на багажник на покрива.Дори и моделите с надлъжни рейки монтирани заводски,не са решение,защото им дават само около 75кг. товароносимост,а при монтаж на една покривна палатка примерно и спящи двама човека в нея килограмите стигат 250...

6.Отоплителната система/ в това число и охлаждането лятно време/ не е 100% ефективна за дългата база.Трудно се отопля зимата купето/всъщност говорим да стане баня и да се налага да си по тениска/В това отношение бившия ми Патрол имаше второ парно между предните седалки,но...никога не ми се е налагало да го пускам!!!

В заключение ще обобщя.Преценявам Тераното ,като един чудесен универсален семеен всъдеход,даващ голям комфорт и удобдство на дълги асфалтови пътувания,но същевременно проходим над средно ниво по черните пътища.Тази джипка е една добра интеграция на здрав,надежден и прост по устройство мотор ,с едно съвременно уборудване на автомобил 2001г..Тази комбинация много ми допада,защото са малко новите автомобили,които хем да са ново поколение с всичките му екстри,хем пък да не са със сложни мотори и много електроника по тях/с всичките му рискове от това/
Ами това е от мен за моята сегашна джипка!
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 17 фев 2013 20:19

Нека темата продължи!
Марински би ли споделил "+" и "-" на "Военната Тойота" ще е интересно за всички имайки предвид по горните постове!? :)
Поздрави.

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 18 фев 2013 08:38

STEF BMW написа:Нека темата продължи!
Марински би ли споделил "+" и "-" на "Военната Тойота" ще е интересно за всички имайки предвид по горните постове!? :)
Поздрави.
Мисля, че съм го написал но се оказа за първата бройка която взехме!

"+"
Дълга база
голям багажник
Широка в купето за разлика от по старите модели 4-рънър.
Окачването е на пружини от пред и от зад - доста по мека возия от торсионите, и ресьорите.
Двигателя е доста икономичен за 3000тд, също като плюс бих добавил малкият му габарит.
Голяма динамика на двигателя.
Доста е лека за дълга база-1850кг
Няма електроника по двигателя, чисто механична помпа.
Подсилен заден мост(с планки на ръкавите)
нерегулируеми коносовидни лагери от пред-доста големи като размер.
предвателно съотношение 3.91-на дифовете с комбинация от бавна раздатка.
Климатик
Евтини консумативи

"-"
Независимо окачване от пред - голям недостатък според мен!
Работата на 4-цилиндровият двигател е доста твърда, за разлика от 6-ка на патрула. - Вибрациите в купето се усещат и са неприятни.
Задният диф е отворен, нито блокаж нито ЛСД.-нямам си на идея защо концепцията е такава за военните машини.
За силно пресечен терен не става, заради дължината си.
Постоянно зацепени полуоски-няма хъбове и не могат да се сложат!
По голям размер от 31-ци не могат да се сложат даже и при боди лифт.


за сега това е, ако се досетя за друго ще напиша!
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 20 фев 2013 08:01

Не видях мнение за MITSUBISHI ?
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
barzia_85
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1583
Регистриран: 15 ное 2009 23:22
ime: гошо
Skype: burzia_85
ПОЛ: МЪЖ

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от barzia_85 » 20 фев 2013 10:59

marinhaker написа:Не видях мнение за MITSUBISHI ?
при мен вече е минало,но ако няма друг мога да драсна някой ред
луд умора няма

Потребителски аватар
mi6emorkov
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1189
Регистриран: 03 фев 2012 16:01
ime: Борис
Skype: bpetrov67
ПОЛ: МЪЖ
МПС: опел фронтера б
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от mi6emorkov » 20 фев 2013 12:55

Гоше , на мен ще ми е интересно да направиш сравнение между предишната и сегашната машина .

Потребителски аватар
barzia_85
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1583
Регистриран: 15 ное 2009 23:22
ime: гошо
Skype: burzia_85
ПОЛ: МЪЖ

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от barzia_85 » 20 фев 2013 18:28

ето моето виждане за:
паджеро 2.5 тди автоматик 100кн къса база

плюсове:
за къса база си е голям джип,в стандартен вид вози добре и то при моя имаше нагласа на амортесиорите в три позициии които предразполагаха за три режима на возене твърд,срден,мек и си ги регулираш както ти е кефа,също и предната шофьорска седалка е на амортесиор и тя допълнително помага за возията,вътре ексти и глезотии квит си щеш,като например ел огледала,ел стъкла,люк,климатроник,парно има и отзад което може да се пуска допълнително,автомат с режим на каране,подлакътник оригинален,в целия джип даже и отзад имаше запалки в които може да си влючваш хладилни чанти темподобни,подръжката нормална и части втора ръка бол, за в момента за друго не се сещам.

минуси:
много гори,незнам дали е от автомата,а пък след като го барнах още повече,двигателя му идва малко слабичък или по точно му са бани дефренциалите или незнам точно ама в стандартния си вид е муден и иска баране на помпата и турбото,отпреде е със окачване на носачи и турсиони което при повдигане возията е отвратителна по неравности съответно и карета ги чупи при яко натоварване(е натоварване имам предвид нашето офроуд) амортесиорите му на нашето каране не издържат имам предвит оригиналните,доста е тежък почти се приближава до патрола.



абе мога да кажа че този джип с този мотор е перфектен за риболов и да си закачиш караваната и да отидеш на излет,
за изграда пак става ама разхода си е голям,и за офроуд държи но не и с тоя мотор.
това е от мен ако се сетя друго ще пиша
луд умора няма

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 20 фев 2013 22:01

marinhaker написа:
STEF BMW написа:Нека темата продължи!
Марински би ли споделил "+" и "-" на "Военната Тойота" ще е интересно за всички имайки предвид по горните постове!? :)
Поздрави.
Мисля, че съм го написал но се оказа за първата бройка която взехме!

"+"
Дълга база
голям багажник
Широка в купето за разлика от по старите модели 4-рънър.
Окачването е на пружини от пред и от зад - доста по мека возия от торсионите, и ресьорите.
Двигателя е доста икономичен за 3000тд, също като плюс бих добавил малкият му габарит.
Голяма динамика на двигателя.
Доста е лека за дълга база-1850кг
Няма електроника по двигателя, чисто механична помпа.
Подсилен заден мост(с планки на ръкавите)
нерегулируеми коносовидни лагери от пред-доста големи като размер.
предвателно съотношение 3.91-на дифовете с комбинация от бавна раздатка.
Климатик
Евтини консумативи

"-"
Независимо окачване от пред - голям недостатък според мен!
Работата на 4-цилиндровият двигател е доста твърда, за разлика от 6-ка на патрула. - Вибрациите в купето се усещат и са неприятни.
Задният диф е отворен, нито блокаж нито ЛСД.-нямам си на идея защо концепцията е такава за военните машини.
За силно пресечен терен не става, заради дължината си.
Постоянно зацепени полуоски-няма хъбове и не могат да се сложат!
По голям размер от 31-ци не могат да се сложат даже и при боди лифт.


за сега това е, ако се досетя за друго ще напиша!
За маркирания текст какво точно имаш в предвид?Ширина от врата до врата или ... !? :hmm:
Поздрави.

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 22 фев 2013 11:28

STEF BMW написа:За маркирания текст какво точно имаш в предвид?Ширина от врата до врата или ... !? :hmm:
Поздрави.
  • Марка Toyota
    Модел 4runner
    Подмодел 4runner III
    Модификация 3.0 TD (5 dr) (125 Hp)
    Брой врати 5
    Мощност 125 к.с.
    Максимална скорост 150 км/ч
    Обем на резервоара 70 л.
    Година на пускане в производство 1995 г.
    Година на спиране от производство 2003 г.
    Тип на купето Джип
    Брой места 5
    Дължина 4850 мм.
    Широчина 1800 мм.
    Височина 1810 мм.
    Колесна база 2675 мм.
    Предна следа 1505 мм.
    Задна следа 1495 мм.
    Минимален обем на багажника 1200 л.
    Максимален обем на багажника 2100 л.
    Разположение на двигателя Отпред, надлъжно
    Обем на двигателя 2982 куб. см.
    Максимална мощност при 3600 об./мин.
    Въртящ момент 295/2000 Н*м
    Горивна система Дизел - стандартна система за впръскване
    Турбина Турбокомпресор
    Газоразпределителен механизъм OHC
    Разположение на цилиндрите Редови
    Брой цилиндри 4
    Диаметър на цилиндрите 96 мм.
    Ход на буталото 103 мм.
    Степен на сгъстяване 21.2
    Брой клапани на цилиндър 2
    Тип гориво дизелово гориво
    Задвижване Задно
    Брой скорости (авт. ск. кутия) 4
    Предно окачване винтова пружина
    Задно окачване винтова пружина
    Предни спирачки Дискови вентилирани
    Задни спирачки Барабанни
    АБС има
    Тип управление Зъбна рейка
    Усилвател на волана Хидроусилвател
    Разход (в града) 15 л./100 км.
    Разход (извън града) 10 л./100 км.
    Собствена маса 1730 кг.
    Допустима маса 2430 кг.
    Размер гуми 225/75 R15
  • Марка Toyota
    Модел 4runner
    Подмодел 4runner I-II
    Модификация 3.0 i V6 (5 dr) (143 Hp)
    Брой врати 5
    Мощност 143 к.с.
    Максимална скорост 165 км/ч
    Обем на резервоара 65 л.
    Година на пускане в производство 1987 г.
    Година на спиране от производство 1995 г.
    Тип на купето Джип
    Брой места 5
    Дължина 4490 мм.
    Широчина 1690 мм.
    Височина 1775 мм.
    Колесна база 2625 мм.
    Предна следа 1430 мм.
    Задна следа 1425 мм.
    Минимален обем на багажника 1200 л.
    Максимален обем на багажника 2100 л.
    Разположение на двигателя Отпред, надлъжно
    Обем на двигателя 2959 куб. см.
    Максимална мощност при 4600 об./мин.
    Въртящ момент 240/3400 Н*м
    Горивна система Многоточково впръскване (многоточков инжекцион)
    Газоразпределителен механизъм OHC
    Разположение на цилиндрите V-образен
    Брой цилиндри 6
    Диаметър на цилиндрите 87.5 мм.
    Ход на буталото 82 мм.
    Степен на сгъстяване 9
    Брой клапани на цилиндър 2
    Тип гориво А-95
    Задвижване Пълно с включване
    Брой скорости (авт. ск. кутия) -
    Брой скорости (мех. ск. кутия) 5
    Предно окачване двоен напречен носач
    Задно окачване неразглобяема греда на моста
    Предни спирачки Дискови вентилирани
    Задни спирачки Барабанни
    Тип управление Червячен редуктор
    Усилвател на волана Хидроусилвател
    Разход (комбиниран) 14.6 л./100 км.
    Собствена маса 1895 кг.
    Допустима маса 2510 кг.
    Размер гуми 265/70 R15
    Размер гуми 265/70 R15
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 22 фев 2013 20:13

Бе то тъй тъй, ама като опънахме ролетката в купето се оказа не точно тъй!Иначе си се постарал за което браво!Това е сравнение!
Поздрави.

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 23 фев 2013 10:51

STEF BMW написа:Бе то тъй тъй, ама като опънахме ролетката в купето се оказа не точно тъй!Иначе си се постарал за което браво!Това е сравнение!
Поздрави.
Само за протокола....
Тераното изглежда по-малко и по-тясно от ..."косовската военна",но като опънахме рулетката на широчина е с цели 4см. повече.Понеже ни изглеждаше невъзможно и предположихме,че тапицерията на вратите е по-широка на Тойотата,замерихме втори път от стъкло до стъкло...отново близо 4см. разлика... :yahoo:

П.П.В интерес на истината обаче,като премерихме от врата на багажното до волана Тойотата даде 18см. повече.Смятам,че разликата обаче отива в багажника,защото определено Тераното е по широко между седалките в отделението за пътниците!
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 23 фев 2013 10:56

STEF BMW написа:Бе то тъй тъй, ама като опънахме ролетката в купето се оказа не точно тъй!Иначе си се постарал за което браво!Това е сравнение!
Поздрави.
Те хората го пишат Стефко: http://www.auto-data.net/bg/, и колко е по тясна "с Рулетката"?
Ще измеря да видя дали съответства със сайта!
Иначе, разстоянието м/у седалките е осезаемо по голямо! Славин се вози и във двата модела отзад, може да потвърди!
Но се чудя, защо изобщо водя този спор :idea: :idea:
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 23 фев 2013 11:32

Втора генерация - от врада до врата в кабината е по широка точно с 4см. от тъй наречените "Военни"!Факт! :idea:
А това, че трета генерация е с повече пространство между предни и задни седалки е вярно!Факт идващ за сметка на багажника така, че ето я истината Марине! :!:
И още нещо ... това не е спор защото горенаписаното ти е известно още като купи "Тойотата" и опънахме двамата с теб ролетката, ама като си наумиш нещо и то трябва да е точно така ... така, така, ама не е точно така! :idea: :idea:
Поздрави. :)

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 23 фев 2013 16:00

STEF BMW написа:Втора генерация - от врада до врата в кабината е по широка точно с 4см. от тъй наречените "Военни"!Факт! :idea:
А това, че трета генерация е с повече пространство между предни и задни седалки е вярно!Факт идващ за сметка на багажника така, че ето я истината Марине! :!:
И още нещо ... това не е спор защото горенаписаното ти е известно още като купи "Тойотата" и опънахме двамата с теб ролетката, ама като си наумиш нещо и то трябва да е точно така ... така, така, ама не е точно така! :idea: :idea:
Поздрави. :)
Тогава набързо я примерихме, даже нямам спомен от къде точно взехме размерите!!! От прозорец-до прозорец ли??? Или от дръжка до дръжка?
Имах и двата модела, та предполагам наблюдението ми е малко по реално! И 3-та е доста по просторна от 2-ра генерация! Факт! ;)
Да не говорим досадното отваряне на задната врата на 2-ра генерация-на която са рядкост работещите прозорци, изместената раздатка, основните греди които са неразглобяеми за разлика от 3-та която има още една допълнителна за здравина! На всичкото отгоре гредата която държи раздаткта е захваната с болтове на които резбата е навита на шасито и като ръждясат от калта и влагата се късат в шасито-при 3-та всичко е на болт и гайка! Доста от елементите на 2-ра са захванати към шасито с резби-което е проблем (по горе съм го посочил), а на 3-та са с гайки!
Предното на 2-ра се включва с вакум-голям недостатък (доста допълнителни възли-правещи проблеми), на трета няма (поне на моята е така). Главините са на доста по-големи конусовидни лагери за разлика от 2-рата. Не се нуждае от демфер, защото е на рейка, както изяло кормилната уредба е доста по сигурна и улеснена от 2-рата с хебели и тн.
Окачването е коренно различно от 2-рата, пружини от пред по комфортно,бърз лесен монтаж и демонтаж за разлика от торсиони. От зад стабилизиращата щанга е изместена по горе за по голям ход, пружините са с по малък диаметър и по високи (сам можеш да си обясниш защо), с две думи: два коренно различни джипа в какъвто и да е смисъл-това всичко е от личен опит-а не от гледането в някой сервиз.-Факт ;)
Така,че и да има 30-40мм разлика от някъде си-просто е неуместно да се води спор!! Най вероятно идва от дължината простора на 3-та, за разлика от 2-рата генерация -Факт ;)

P.S
Остави 4-рънъра вече друг му се радва (има и други колеги с 2-ра генерация нека те да споделят), ами напиши за спорта нещо сега него имаш :D
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”