"+" и "-" на джипките които карате.

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 11 яну 2010 21:21

marinhaker написа:Ако знаеш какъв мерак имам да пробвам една от косовските 271

Вземи тази ... бялата!Обясни на човека ,че ти трябва до вилата ... и директно в коловозите!Тъкмо ще знаеш какво да очакваш от "новата генерация" ... ,че и не е твоята и ще млатиш на воля!М/у другото да попитам ... "в Косово има ли Японци"?
:M:
Поздрави.

Потребителски аватар
bokostz
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 443
Регистриран: 05 фев 2008 18:18
ПОЛ: МЪЖ
МПС: ZJ V8 5,2 - само 220 магаренца
Местоположение: стара загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от bokostz » 11 яну 2010 22:42

Абе яси караите вашите и недеите да събирате косовските боклуци--- те ако бяха много убави дасега и папер нямаше да устане от тях 258

И да знаете че --навигатора кара 50% от трасето 111 така чеее тоз път Стефко може дасе похвали със двамата навигатори 050 050 050

дъх нему оставихме еииии

271 271 271
не е лесно да те хапе кучето-когато си поиска
0885880943

autoextreme
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 257
Регистриран: 20 май 2008 23:45
ПОЛ: МЪЖ
МПС: suzuki vitara
Местоположение: Стара загора , Харманли

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от autoextreme » 11 яну 2010 23:22

За не цял мост . Подкрепям, мнението на стефан.
Но пък предимство в коловозите от този с цял преден мост!Който смята ,че не е така ... да помисли защо?!

ves77
ОФРОУДЪР
Мнения: 50
Регистриран: 17 сеп 2008 22:07
ПОЛ: МЪЖ

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от ves77 » 12 яну 2010 10:25

Да се обадя и аз,че да не каже Стефко,че само съм пил бира и съм се возил. 1.Коловоза за който става въпрос не беше ''просто коловоз'' защото от лявата страна на тойотата бях само аз и да ви кажа гледката си беше страшна.Мина покрай мен на 1м. като гумите от моята страна бяха на 30-40см от земята.Като се имаше в предвид какъв беше наклона от ляво,дали джипа го бива или този дето го кара е луд не знам но не се обърна.2.Неуспорим факт е ,че през целия ден не се наложи дори и леко да го побутнем(не че се ополаквам)за разлика от другите участници в прехода(без да се обиждат).3.Нещата на живо изглеждат много по-различно от колкото на клиповете.4.Който си мисли ,че горе посочения джип не става смятам ,че Стефко ще му даде да го пробва и да разбере за какво говоря.

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от belata » 12 яну 2010 12:45

Не се заблуждавайте,всичко е до:
-Подбиране на трасето от Водача, за да се избегне трудния участък.
-Засилка на джипа,която да го избута дори и да опре.
-Височина на гумите, които да дадът повече клиранс,нужен на мостовете,биле те и независимо окачване.
-Тежеста на автомобила да е съобразена с широчината и височината на гумата както и агресивноста на протектора, и неговата твърдост съобразена с вида настилка към момента.
-Възможноста на двигатела на конкретната джипка да развърти качественно гумите.
-Правилното предавателно число на диференциалите да развърти възможно най големите гуми,които може да си позволи.
-Правилни съвети от навигиращ.
-И не на последно място късмета на водача.
Ако трябва да анализирам по тези правила да речем Стефко и Любо ще кажа:
Любака не е подбрал качествена гума за тежестта на автомобила си,и възможността на мотора,и бавните дифове(има нужда от гума 33-34-35 от най агресивен вид да конпенсира),от там губи елемента на засилка,не разграничава трудните елементи от пътя,пуска Нисана в бой,без да се съобразява и да избира трасето(не слуша и навигатора 062 )но може да си позволи натоварвания на машината които няма да понесе никоя друга джипка от нашия тим.
Стефко с Рънера,има момента на засилка заради добре развъртащия се мотор,бързи дифове,и що годе добре съобразени гуми,добре подбира маршрута,и внимава за трудните участъци,но когато дойде момент на максимален екстриим,всички тези посочени неща няма да са му от полза на машината,там решаващ е въртящия момент и бавни дифове,както и познаването на машината как точно може да те изведе,по някога само с гас не става,бавното преминаване е така наречено триално изпитание,при по бързи дифове и мощни мотори съединитела си отива за секунди и трябва да се внимава.
Различните участъци изискват от машините различни характеристики,пълно щастие няма
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от belata » 12 яну 2010 13:44

ВИТАРА 1,6куб. 8-16в.-един доста подценяван джип в оff road средите,50% от Джиперите гледат с насмешка на Витарите,другите 50% са Сузукаджии 050
Кое прави Витарата 86-94г производсво, толкова популярна последните години?Днес ще си отговорим на този въпрос 291 !
- Много лека конструкция,аеродинамична,с добър интериор и екстериор
-Много добри 8 и 16 винтилови мотори.
-Много добре съчетана раздатъчна кутия с сравнително здрави диференциали.
-Сравнително малко отвън купе,а просторно отвътре.
(86 96к.с),ергономични,гъвкави,и икономични,като моя фаворит е 8 винтиловата къса база.
-Много лесна газификация,което ги прави мечтаната,сиромашка икономична джипка.
-Евтини части,и много предлагане втора ръка на достъпни цени.
-Лесно достъпна за ремонти,като детска играчка.
-Голямо предлагане на Тунинг аксесоари за ъпгрейт на машината

След като си отговорихме на въпроса защо толкова евтина,икономична и сравнително просторна джипка като Витарата е толкова проходима,когато конпенсира липсата на блокажи с една добра засилка,и то наистина добре си ускорява по гадните кални пътеки и дори да опре по корем, засилката я избутва и тя се плъзга като тюлен по бабуните,идва ред да отговорим и на въпроса защо аджиба тогава не карат всички Витари,те тва изглежда идеалната джипка,......ммм да,ама не е точно така,след една известна експлоатация в екстермна обстановка и Витарата си показва рогцата,сега ще изброя моето виждане за рогцата,драги съфорумци и приятели.

Защо Витарата не е идеалния Джип за мен,или защо belata си продаде хубавата Витара:
-Много податливо на корозия Купе и Шаси,дори напълно рециклирани е въпрос на време да корозират пак.
-16 винтиловите мотори след 1 прегряване и дори и без него,пукат глава задължително,(не важи за 8 винтила)
-Изключително слаби лагери на главините(два броя конусовидни),които се обаждат след преминаване на водни прегради,или след монтаж на по голям размер гуми.
-Много слаба предница.Тампоните си отиват за норматив и почват да скърцат,носачите лесно се кривят при удар на гумата в камък например,мърдат и главините,и само смяна оправя проблема,подсигуряват се двата носача задължително с тръба между тях.
-След неизбежния лифт,се увеличава ъгъла на предните карета,което ги прави враг номер 1,и стават консуматив,някой свалят дифа надолу,но не си помагат на клиранса така,обезсмисля се лифта отпреде.
-Предния диференциал е от алуминий,лесно се троши,ако не той,поне ухото за захващане към гредата,и голям зор после до де стане 090
-Парното е проблемно,много бързо се затлачва от отворите в задната част на капака,решават проблема с монтаж на ситна мрежа на тях,или газов котлон с пита 050
Вероятно има още неща за допълнение,но аз съм написал тези който съм изпитал на гърба си :frt:
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 12 яну 2010 15:08

STEF BMW написа: М/у другото да попитам ... "в Косово има ли Японци"?
:M:
Поздрави.
Ами там няма има Косовци m.m-m тя и затова е по широка вътре 340
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 12 яну 2010 18:43

marinhaker написа:
STEF BMW написа: М/у другото да попитам ... "в Косово има ли Японци"?
:M:
Поздрави.
Ами там няма има Косовци m.m-m тя и затова е по широка вътре 340
Що бре ... ,нали беше правена за дребни япончета!?Кво тогава прави "Рънъра" в Косово?
Нали точно това се опитах да ти обясня в един от постовете ми ,а именно ,че направата на този модел не е съобразен с дребния ръст на японците и ,че е разпространен в цял свят.Да разбирам ли ,че за Япония са произведени по тясни ,а за Косово са по широки?Ами за Швейцария и САЩ ... какви ли са.??
Изхождай от годините на производство - преди да сравняваш.Всички ... да ги наречем "недостатъци" в наличните ни машини ... вече са изчистени в новите генерации.Ами то и в живота е така ... човек се стреми към все по голямо
усъвършенстване.
П.П.Защо след като "Рънър" модел 90-96г.според теб е склонен на преобръщане ,новата генерация пр/но 2000г. е направена висока без лифт ... колкото моята ,че и с по ниски гуми?Това защо?Иначе най ме накефи отварянето на багажника при новата "Рънър" ... това наричам аз отстранен недостатък!!!
Поздрави. :frt:

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 12 яну 2010 19:54

belata написа: Ако трябва да анализирам по тези правила да речем Стефко и Любо ще кажа:
Любака не е подбрал качествена гума за тежестта на автомобила си,и възможността на мотора,и бавните дифове(има нужда от гума 33-34-35 от най агресивен вид да конпенсира),от там губи елемента на засилка,не разграничава трудните елементи от пътя,пуска Нисана в бой,без да се съобразява и да избира трасето(не слуша и навигатора 062 )но може да си позволи натоварвания на машината които няма да понесе никоя друга джипка от нашия тим.
За съжаление гумите не се оказаха много правилен избор/ макар че и така се справя машината, пък макар и по-трудно/.
Бела прав си за това че не подбирам доста често откъде да премина,но то е просто защото на повечето места Нисана няма проблеми /дори и с тия гуми/ и минава безпроблемно,та като се случи някое наистина кофти място просто по инерция го подценявам понякога.А за навигатора....ами аз просто не съм свикнал до мен да стои пекан навигатор /все са хора които се возят и снимат...неопитни/,как да го слушам като съм свикнал да се оправям сам и по своя преценка.....не е правилно...ама ако си съгласен да ми навигираш следващите 10-20 разходки ...ще видиш че ще слушам.... ;) :frend::
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 12 яну 2010 20:22

Любчо ... братле ,шапка ти свалям относно това ,че призна ,че гумите на са правилните.
Малко хора имат смелоста да го направят ... защото ... то наше лошо няма!Българска работа.А ,навигатора ти въобще не е за подценяване! ;)
Поздрави.

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от belata » 12 яну 2010 20:24

lubashki777 написа:
belata написа: ...ама ако си съгласен да ми навигираш следващите 10-20 разходки ...ще видиш че ще слушам.... ;) :frend::
Хаха,мисля сам да се навигирам вече,освен ако не ме предаде нещо техниката ,ама се съмнявам,подобренията са доста сериозни...
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 12 яну 2010 21:12

EEEEEE оспамихте ми хубавата темичка GF:"
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 12 яну 2010 21:38

marinhaker написа:EEEEEE оспамихте ми хубавата темичка GF:"

Ти така реши ... още от самото начало и замисъла на темата!!!
Просто едни истини ... ,които човек трябва да приеме по един или друг начин!!!
Не може все да се съгласява ,отстъпва и съобразява всеки с това кой ,какво мисли или е прочел в СФ-Форума ... без да е доказал ... обратното!!?...
Аз лично не бих оставил нещата така - този път !!! Стига!!!
И дори да стана поредното нарицателно ,както винаги + още един ,който смее да спори в друга тема ,а именно Любчо!!!Ами този път няма да се получи!Всичко се даказва с факти!Ако ще който иска да се сърди или ... каквото там!!!
Поздрави! :frt:

Потребителски аватар
Telecentar
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 215
Регистриран: 17 окт 2012 09:45
ime: Ясен
Skype: telecentar
ПОЛ: МЪЖ
МПС: 4runner 1990 3L V6 - The bigger the better !
Местоположение: София

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от Telecentar » 15 ное 2012 20:09

За моята Тойотка 4рънънр 1990 втора генерация 3 литра бензин 6 цилиндъра.
:yahoo:
+ Голям багажник
+ 3 литра бензин сложен на ГАЗ = доста икономичен и мощен
+ Доста уютен отвътре не е дървен хич за годинките си...
+ Возията е доооста добра за джип
+ Доста тих като цяло (освен ако си с отворен капак)
+ Добро ел.оборудване ( ел.гюрук, ел. стъкла + задните, ел. огледала.
---------------------------------------------------------------------------
:nono:
- Задната врата със стъклото - ОТВРАТ ! - ръжда и запекло стъкло...
- Клекнала задница
- Доста гние
- Сложност на двигателя възможност за ремонт - нулева (игла не може да падне на земята ако изпуснеш и всякакви маркучи дето може и без тях)
- Високо купе или ниско зависи как го гледаме...краката си ги качваш на главата като седнеш отзад.


:friends:
извод : НЯМА ТОЛКОВА ЯКА ДЖИПКА ! БИХ СИ КУПИЛ ОЩЕ 2-3 ВЪПРЕКИ МИНУСИТЕ....
The bigger The better !

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 15 ное 2012 21:49

Telecentar написа:За моята Тойотка 4рънънр 1990 втора генерация 3 литра бензин 6 цилиндъра.
:yahoo:
+ Голям багажник
+ 3 литра бензин сложен на ГАЗ = доста икономичен и мощен
+ Доста уютен отвътре не е дървен хич за годинките си...
+ Возията е доооста добра за джип
+ Доста тих като цяло (освен ако си с отворен капак)
+ Добро ел.оборудване ( ел.гюрук, ел. стъкла + задните, ел. огледала.
---------------------------------------------------------------------------
:nono:
- Задната врата със стъклото - ОТВРАТ ! - ръжда и запекло стъкло...
- Клекнала задница
- Доста гние
- Сложност на двигателя възможност за ремонт - нулева (игла не може да падне на земята ако изпуснеш и всякакви маркучи дето може и без тях)
- Високо купе или ниско зависи как го гледаме...краката си ги качваш на главата като седнеш отзад.


:friends:
извод : НЯМА ТОЛКОВА ЯКА ДЖИПКА ! БИХ СИ КУПИЛ ОЩЕ 2-3 ВЪПРЕКИ МИНУСИТЕ....
Внимавай с наклоните, че модела е склонен към преобръщане и още ... няма подгряване на страничните огледала! :idea:
Поздрави.

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”