"+" и "-" на джипките които карате.

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

"+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 24 дек 2009 23:28

От доста време се каня да пусна тази тема за да чуя и вашето менине за "+" и "-" на джипките които карате.
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
горския
Модератор
Мнения: 3061
Регистриран: 05 фев 2008 00:15
Skype: bistra_121212
ПОЛ: МЪЖ
МПС: W210 2.9TDI
Мазда B 2500 4х4 пикап
Местоположение: Раднево Ст.Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от горския » 25 дек 2009 09:40

Само които караме,или които сме карали?Поздрави!
Вече остаряхме за да работим,а твърде млади сме за да умираме,значи е време за пътешествия!

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 25 дек 2009 10:54

marinhaker написа:От доста време се каня да пусна тази тема за да чуя и вашето менине за "+" и "-" на джипките които карате.
Давай по същество! 064

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 26 дек 2009 10:53

горския написа:Само които караме,или които сме карали?Поздрави!
И които сте карали 271
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 26 дек 2009 20:12

"ВАЗ - 2121" ... тъй наречената "Нива".
От модела е ясно какво и е прадназначението!
За асфалт т/ст пътуване над 70-100км. направо те съсипва!Мотора разполага с ресурс и може да развие скорост от 160км/ч..,ако не падне нещо от нея.Неергономични седалки ... уморяват те!Не комфортно табло и изобщо салона и е монтиран ей тъй.Евтини части но чупливи /зависи от собственика/.Разхода що годе го бива и е елементарна за монтиране на АГУ.Малко електроники,компютри,проводници ... абе "Жигули".КБЗ - симпатяга но с две врати и изключително малък багажник ,но пък бутилката за АГУ е направо проектирана за под багажника.Една от "Нивите" ми бе с хидравлика - разкош ... другата - без хидравлика и с гуми 205 ... направо ми къса ръцете - особено при влизане в коловоз!
Е ,отново да си дойдем на думата ... ,ами няма цял преден мост /според много хора - недостатък ,според мен не/!
Липса на шаси е "-"!
Гумените маншони на каретата на полуоските са скрити в пластмасов ръкав и клечките по трудно биха ги скъсали което е "+".
Малииии ... обаче влезе ли в черното това животно ... може да свие сармите на доста прехвалени марки джипове!
Имах два броя "Ниви" ... от тук ми е и горенаписаното!
Може би съществуват и още "+" и "-" ,но за момента толкова.
Малко се отплеснах ... но имах и "Витара" и "Фронтера" и ... за тях ще пиша следващият път.
Весели празници. :frt:

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 26 дек 2009 21:25

Да се включа и аз...докато Тойотаджийте си измислят плюсовете на прехвалените возила 050 050 050
Карам Нисан Патрол GR Y60 къса база с масовия 2.8тд мотор.
Плюсове:
1. Невероятно здрава машина
2.Отпред е с цял мост,което е голямо предимство от гледна точка на лифтване,а както и поради този факт почти няма какво да се разбие по предното окачване!
3.Невероятно здрави/може би най-здравите от всички масово разпространени джипове/ мостове.
4.Щатен 100%-тов заден блокаж
5.Опоростен автомобил без много електроника,произведен да можеш да го отремонтираш във всякакви условия!
6.Джипа е на пружини,което аз лично го броя за плюс.....прави лифтването много по-лесно и евтино,а возията му е в пъти по-мека и комфортна от много други джипове!
7.Това е джипа с най-широкото междуосие,а комбинирано с ниския му център на тежестта го прави доста по-устойчив на странични преобръщания от повечето си събратя 4х4.
8.Доста голямо пространство в купето и не малък багажник на късата база/за сравнение багажника на късата база е доста по-голям от този на Витара дълга база/
9.Серийно е оборудван с централно заключване,ел. стъкла,чупещ волан,чистачки с миячно на фаровете и хидравлика на волана/говоря дори за първите модели произведени от Нисан/, а в по-късни години ...след 94-95г. и с ел. огледала а мотора е снабден и с фабричен интеркулер,който носи още около 10-15 к.с. мощност/което не е хич малко за дизелов и то нискооборотен мотор/,и климатик!
10.Добра максимална скорост/около 150-160 км/ч./,при това стабилността не се променя...макар че машината не е предназначена за подобен режим на каране!
11.Последно ,но не и по значение....много лесно се тунингова...във всяко едно отношение!!!
Минуси:
1.Голямо тегло
2.Масовия мотор/2.8 тд/ със своите 116 к.с. в определени моменти идва слаб дори и за късата база,а да не говорим за дългата....разбира се говорим са екстремни изпълнения....за нормални офроуд разходки си е перфектен!
Правилните мотори за модела са 4.2 бензин и 4.2 дизел,с тях мощността си идва на мястото....но много трудно се намират у нас!
3.Последицата от т. 1 и 2....голям разход!!!
4.Липса на каквато и да била аеродинамика.....макар че доста хора /включително и аз/са влюбени точно в ръбатите му форми!
5. Голям габарит на джипа,което го прави непроходим за дерета тип...Самурай....но пък му дава тежест и стабилност която липсва на последния!
Ами това е...поне не се сещам за друго!
Ако някой има въпроси отностно Патрола да пита...може и да съм пропуснал нещо!!!
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 28 дек 2009 21:17

Браво Либе точно и ясно!!
Аз започвам от последната която имам. тойота 4рънър турбо дизел 3000 кубика 95г. 1KZ-T

Плюсове:
1:Дълга база
2:5 врати
3:голям багажник
4:според мен плюс е че е дизел и то 3000 кубика
5:много мощен двигател за това купе,може би най добрият японски двигател който е много рядък за този модел 1KZ-t
6:разход около 7-8-9 извън градско
7:от общи наблюдения доста здрав заден диференциал
8:Елементарно направен за подържане двигател
9:доста е лека за джип дълга база
10:Няма много електроника и помпата е чисто механична
11:Много добра аеродинамика,върви като лека кола
12:Лесна за тунинговане,от заде едни пружини от пред натягане на тросионите и си готов
13:С два радиатора за отопление в купето
14:Японско производство

Минуси:
1:Задната врата е толкова шибана,че нямам думи (трябва да се свали прозореца за да се отвори вратата при заскрежал прозорец няма отваряне)
2:ръждясва и гние много
3:много слаба предница (независимото окачване си е минус за мен)
4:слаб преден диф (информацията съм я събрал от колеги в софийския форум)
5:много некомфортна и тясна вътре в купето (явно е направена за малки япончета),пространсвото за задните седалки е много малко заради големият багажник
6:слаба скоростна кутия (лагерите в нея са консуматив,има доста писано и за този проблем в софийския форум)
7:Тясна и при висока скорост на завой се обръща!! след 98 година моделите ги правят с по ниски пружини заради този недостатък
8:Няма блокажи
9:Няма подгряване на страничните огледала,за джип това е голям недостатък
10:Няма интеркулер


Заключение:

Джипа не е за хард и лек офроуд поради недостатъците които съм изброил,а за лека експедиция по балканите или вилата със семейсвото :frend::
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 28 дек 2009 22:27

Според мен ... Марински ... изпитваш носталгия по "спорта" ...? 340

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 29 дек 2009 08:47

Това за двата радиатора за отопление в купето...аз не съм го споменавал ,защото не прецених че е някакъв офроуд плюс,но за протокола.....и Нисана е с два радиатора за отопление в купето!!!
NISSAN FOREVER!!!

Видев
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 389
Регистриран: 13 фев 2008 19:34
ime: Видев
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от Видев » 29 дек 2009 10:28

marinhaker написа:Браво Либе точно и ясно!!
Аз започвам от последната която имам. тойота 4рънър турбо дизел 3000


Заключение:

Джипа не е за хард и лек офроуд поради недостатъците които съм изброил,а за лека експедиция по балканите или вилата със семейсвото :frend::

Като чета това мнение се чудя дали и аз имам 4рънър.

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 29 дек 2009 20:19

Видев написа:
Като чета това мнение се чудя дали и аз имам 4рънър.
Що бре Видев,то офроуда го отнесе мицубишката,а не рънара :frend::
STEF BMW написа:Според мен ... Марински ... изпитваш носталгия по "спорта" ...? 340
Нали знаеш,че аз пиша всичко без да спестявам нито един недостатък. Без значение ,че в момента притежавам този модел.
Фронтерата и навъртях над 100 000км от които бяха състезания,хард елементи и тн. и за него по късно в темата 291
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Видев
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 389
Регистриран: 13 фев 2008 19:34
ime: Видев
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от Видев » 30 дек 2009 10:44

Темата е хубава и може да бъде полезна на много хора при избора им на джип. Но такива категорични изказвания като тези на Марин не помагат.

marinhaker написа:
Джипа не е за хард и лек офроуд поради недостатъците които съм изброил,а за лека експедиция по балканите или вилата със семейсвото .

marinhaker написа:
Ти да не си с кобри?
Ако питаш мене имам доста навъртяни километри с тях,виж последната тема за хижа там съм пуснал снимки да видиж как се справят в снега.Просто хората се подлъгват от евтината цена за никав х....й не стават тия гуми.А за сняг направо са

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4364
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от marinhaker » 30 дек 2009 19:55

Видев написа:Темата е хубава и може да бъде полезна на много хора при избора им на джип. Но такива категорични изказвания като тези на Марин не помагат.

marinhaker написа:
Джипа не е за хард и лек офроуд поради недостатъците които съм изброил,а за лека експедиция по балканите или вилата със семейсвото .

marinhaker написа:
Ти да не си с кобри?
Ако питаш мене имам доста навъртяни километри с тях,виж последната тема за хижа там съм пуснал снимки да видиж как се справят в снега.Просто хората се подлъгват от евтината цена за никав х....й не стават тия гуми.А за сняг направо са
Аз не съм от хората които казват,че тяхният джип е най хубав!!
Напротив точно такива мнения като моите помагат да не се подлъгват хората и да не съжaляват,че са си купили точно ткъв джип!!!
Искам да се обосновеш точно с твоето изказване!!!
Доколкото си спомням До скоро Ваня влизаше вътре да вдига прозореца на рърнъра!!И ти сменяше шарнири на рънъра а колко километра си навъртял с него????
За кобрите всеки когото попиташ ще ти каже,че за сняг изобщо не стават!!Ти защо не караш сега с кобри???
и за протокола, джиповете сам си ги правя за разлика от други които ходят по майстори!!Имай си на предвид,че две фронтери и една тойота 4 рънър съм разглобил на съставните им части и съм ги събрал сам,беше свидетел на тези ремонти!!

И за да докажа моите твърдения ще се наложи да цитирам:
metotem написа:Здрасти LordDigital!Модела, както съм написал по-горе, е KZN185-GKMSX.В руските форуми се води НАТО–Ранер.Гредата с този теглич/за ремарке до 1500кг/ е фабрично монтирана, но най-вероятно ще я махна, щото стои много ниско и ще монтирам теглича по-високо на една нова броня,малко по-здрава.Извинявам се, че забравих да спомена преди, че този модел е с лява дирекция, въпреки че е видно и от двете снимки-ама сигурно не всеки е наблюдателен.Ако 4Runner-а е произведен през 1999/говорим за 3-то поколение/има по-дълги пружини от предишни и по-късни години.Поради доста случаи на преобръщане при висока скорост/главно в САЩ/ Тойота намалява дължината на пружините и броя на навивките в пружините и така след 2000г 4Runner-ите са около 1,5 инча, а 4-то поколение почти 2 инча/50мм/ по-ниски.Но за мисиите на ООН 4Runner е произвеждан с максималния заводски просвет. Прикачените снимки са на sonoransteel.com на които се вижда разликата.Но за да не отнемам от честотния обем на форума, ако някой има нужда от повече инфо да ми щракне на мейла ми.Жив и здрав и успешно бабунене!
LordDigita написа:Интересно не знаех за съществуването на такава модификация ,явно Тойота са го направили във доста ограничена серия.



За пружините от 96-та до 99-та Рънера е бил лидер във класа си по просвет. За съжаление е тесен и висок ,underSteera на магистрала и рампи му идва много късно (то предното му окачване си е почти като на супра) и от там маса народ са се прекатулвали. През 2000 Тойота намалят пружините със повече от един инч ,само че хората продължават да си се търкалят... Според злите езици някъде тогава дават проекта на ямаха за активно окачване ,което се появява като опция във 4-та генерация (диагонално навързани със газови нишки амортисиори ,по-късно продадено от ямаха и на фердинанта за да го слага на Audi RS6). Мене принципно всички 2-ра и 3-та генерация рънери ме дразнят защото предницата им е вирната и отдавна си мисля да му сложа едни пружини от след 2000-та само ме спира ,че много се кефя зимата ,правилно използване на гиганския weighTransfer със блокиран заден диференциял - водещо до невроятно пириуети които малко дрифтачки може да повторят



Аз никога не бих сменил заводските брони - те са чара на целата джипка - предполагам имаш ръжда във ъглите?



Теглича е предполагам по някакви странни изисквания ,моят на външен вид е поне 2 пъти по-тънък хем се води 3 тонен (заводски USDM) и дори и при много по-сериозно натоварване не се криви грам - за сметка на това SemiCrumple зоната на задницата става на баничка...



Ето тука прикачам една снимка на моите 3-та генерация със сложен теглич ,USDM 98-ma ,всички екстри кожи ,раздувки ,блокируем заден диференциал ,тн:


bliss-stick написа:и аз съм така със същия рънер ...вече ми писна да го подържам този вечно нещо имащ му за правене Ръннер и съм го наказал без внимание от един месец. Скоро ще го припаля и ще му сменя перката първо,защото се върти на ръка на загрял изгасен двигател което ми се струва нелогично ...

иначе докато съм му купувал части за окачването съм попадал на три вида модификаци части които ги има и за ръннер и хайлукс. Някъде до 93 година за втората версия плътно следват линията на хайлукс и се познава по фаровете и онази безумно стърчаща греда под раздатката.
bliss-stick написа:mihovassen чакай малко преди да се "хлъзнеш по наклонената" да ти кажа в какво се забъркваш

Стопанисвам същата генерация рънер вече година и половина. Оставих зад гърба си над 30 000 км. с него, като той не ми е основната кола и километрите са само за уикенда и малко повече почивни дни.

Колата е перфектна за да ходиш на разходки и подобни мероприятия. Сменявах предници, задници, глави съединители и тя все си е на 15 години и все си е счупена. Самата предница е много капризна и трябва да внимаваш с частите. Зимата е пълен ад с нея и по-добре си я карай на задно защото няма завиване по заледен път или такъв с коловози. Единствения и плюс е че се движи бързо и ако не е сложен терена се справя чудесно по черните пътища. В щатите я водят СУВ не 4х4 звяр, което е оправдано за мен. Можеш да си натовариш багажа спокойно и да кривнеш от "пътя" като не се притесняваш че ще се узори на средностатистически препятствия. Но! не очаквай че ще го превърнеш в мега оффроудера без да платиш два пъти цената му на която си го купил. Просто не е създаден за това...

Вземи му едни нормални пружини и ще оправиш провисналата задница. Те самите са направени така че последните витки са по-меки и от там идва по-добрата возия. Естетствено заради това и увисва задницата щото се уморява мат`ряла. Като сложиш новите и почнеш да товариш пак ще кляка колата, защото са по-меки. При мен колата взима въздух зад преден дляв фар което е напълно достатъчно за един Ръннер. Нито можеш да му сложиш блокажи, нито да го тунинговаш толкова че да му трябва шнорхел и да скачаш в големите локви...

Тъй че обслужи си предницата, смени задните пружини, на ангренажа му смени и обтегача защото никой не го сменя и си намери чудесни поводи за разходка...

Всичко друго по този модел е "изхвърляне" на средства...

А Хайджака няма къде да го закачиш по тоя кошник ако не си направиш специални тръби или укрепвания. Имам един в мазето, ако намериш как да го използваш ела го вземи ...

http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=77218

И заглавието на темата е
"+" и "-" на джипките които карате
А не да водим бисмислен спор от рода "моят е най хубав!!"
Очаквам да напишеш "+" и "-" на джипките които си имал според твоите виждания!! 064
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7517
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от lubashki777 » 30 дек 2009 22:17

Аре ве....не се карайте...то работата е ясна....Нисана е най-добър... 050 050 050
Сега сериозно....нека наистина не обръщаме темата на това на кого джипката е най-хубава,а вместо подобни мнения и засягания на джип....да вземем и да споделим гледната си точка...щото до сега не виждам освен Стефан,Марин и моя милост ,някой друг да го е направил.....
Хайде, че наистина темата може да е полезна на доста хора...ама не и ако не споделим мнението си за автомобилите които караме!!!
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: "+" и "-" на джипките които карате.

Непрочетено мнение от STEF BMW » 30 дек 2009 22:27

Ами те и 80-та серия на "Тойота" я оплюха ... пък уж беше ехейййй ... джипка!!! 258

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”