Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Stan the man
Мнения: 12
Регистриран: 19 май 2018 22:53
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от Stan the man » 20 май 2018 21:40

За 1 месец 3000км навъртях и всеки изминал ден ми харесва все повече.. :ok:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

pegasoto
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 405
Регистриран: 23 юли 2010 15:16
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от pegasoto » 21 май 2018 08:09

Честито още веднъж за моторетката - изглежда супер! Да те радва много километри по красиви места!

П.П.: Вероятно моторът е бил полицейски в Италия. Те са били с такова нестандартно стъкло отпред, раздути спойлери, защита на глезените и са нещо като междинен модел - имат елементи и от първа и от втора генерация.

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от STEF BMW » 21 май 2018 14:29

Мотоциклета беше обявен в нета. По спомен Шумен или Плевен.
Още веднъж честито и много емоции на двама Ви.
п.п как попадна във форума...

Stan the man
Мнения: 12
Регистриран: 19 май 2018 22:53
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от Stan the man » 21 май 2018 15:41

Мдаа, бил е полицейски в Италия и някои го е преправял. Взех го от Плевен, те бяха общо 2 мотора за продаване във сайтовете. На предишния мотор най много ме "мореше" вятъра и турболенцията след слюдата. Сега е доста по добре... С априлята.

Stan the man
Мнения: 12
Регистриран: 19 май 2018 22:53
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от Stan the man » 22 май 2018 19:35

Следваща стъпка е ремап или как да си прецакам мотора. :lol: днес ми пристигна кабела и ще пробвам.

Stan the man
Мнения: 12
Регистриран: 19 май 2018 22:53
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от Stan the man » 23 май 2018 09:46

STEF BMW написа:Мотоциклета беше обявен в нета. По спомен Шумен или Плевен.
Още веднъж честито и много емоции на двама Ви.
п.п как попадна във форума...
Чрез гугъл, търсех мнения за модела...
Днес го ремапнах, всъщност установих че това е било направено преди това...но не съм сигурен с каква карта, И сложих подобрена карта, направих едно завойче, струва ми се че върви по "мазно" в ниските.. Но после ще го пробвам на по дълго разстояние..

pegasoto
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 405
Регистриран: 23 юли 2010 15:16
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от pegasoto » 23 май 2018 18:17

Stan the man написа: Днес го ремапнах, всъщност установих че това е било направено преди това...но не съм сигурен с каква карта, И сложих подобрена карта, направих едно завойче, струва ми се че върви по "мазно" в ниските.. Но после ще го пробвам на по дълго разстояние..
Супер!!!
Кой кабел ползваш? Откъде го поръча? Аз миналата година поръчах кабел, но явно имаше драми с чипа в него и не можах да я направя процедурата - да се вържа към ECU-то на мотора.
Кой софтуеър ползваш?
Всъщност точно това е идеята на ремапа - мотора да стане по-отзивчив в ниските, защото заводски точно там е "скопен" заради еко нормите. Щом си стигнал дотук, явно си чел, но да кажа все пак: имс няколко различни карти според версията на мотора - първа/втора генерация, със/без катализатор, със/без ламбда сонда.

Поздрави,
Иво

П.П.: Трябва да мина надолу някой ден като ми остане време, са се запознаем :)

Stan the man
Мнения: 12
Регистриран: 19 май 2018 22:53
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от Stan the man » 23 май 2018 18:52

Заповядай, аз съм в Димитровград, може да ремапнем твоя но на твоя отговорност :D
Ами от ибей е кабела фирмата е Lonelec с добри отзиви и найстина работи. Софтуера е Tuneecu безплатен, сложих карта на Catfish 2011 има ги в нета предполагам сте чели. Моя е с ламбда сонда.
На сток вариант, ограничителя на оборотите на колко оборота е? Моя е на 10200, така го купих.

pegasoto
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 405
Регистриран: 23 юли 2010 15:16
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от pegasoto » 29 юни 2018 19:41

Привет,

Преди 10-ина дена издебнах ден, в който не валеше и се дотътрих до сервиз за да си обслужа драговерната италианка :) За цял ден, успяхме да отметнем доста работа.
Ето какво свърших:

1. Проверих синхрона на двата цилиндъра. Бяха в тип-топ състояние.
2. Задната ми спирчака 10-ина дена след смяна на спирачната течност "омекваше" брутално и карах все едно без нея. Заподозрях самата помпа. Поръчах ремонтен комплект за помпата, на забележете индийската марка КТМ. Задните спирачки са еднакви и е пълна замяна, като цената естествено е много по-ниска от на Aprilia. Парт номера е КТМ-503.
3. Смених спирачната течност отзад. Отпред си беше супер бистра, а и я бях сменял миналата година.
4. Смених течността на съединителя, че беше потъмняла доста, а от това страдат о-пръстените по помпите.
5. Направих пълен ребилд покрай бензиновата помпа: смених бензиновия филтър, един гофриран маркуч на бензиновата помпа, о-пръстените и скобите.
6. Смених бензиновия маркуч за ниското налягане към бензиновия филтър. В едно с него си сложих и от металните бързи конектори (оригиналнните, пластмасови се чупят много лесно!). На бензинопровода за високо налягане гръка, от който купоих мотора, го беше сменил. Много се чудих дали да не сменя и самия бензинопровод, но след доста оглеждане, прецених, че е читав. Не беше одървен, беше хубаво кримпнат и го оставих.
7. Смених си свещите. Сложих обикновени DENSO XU27EPR-U. Карал съм хиляди километри с такива и нямам оплаквания. Иридиевите, колкото и да са добри, за мен не си заслужават с 3-4 пъти по-високата си цена.
8. Смазахме жилата на газта.
9. Сменихме уплътнението на въздушната филтърна кутия. Aprilia го продават на метър!!!
10. Смених отдушника на въздушната филтърна кутия, в който се събира маслото от картерните газове. Сложих си малко по-дълъг, дебелостенен шлаух.
11. Смених си отдушниците на резервоара, тъй като старите маркучи се бяха одървили яко.
12. Смених и двата вакумни маркуча. Бяха също яко одървени, единият дори закъсан.

Опитахме се да подменим масления жигльор (за неутралната), с този който си напазарувах (0.4). Гръко обаче, май е правил там някаква интервенция и главата на монтирания беше позамазана и за да не рискувам и да стане беля, се отказах.
Веригата (оригиналната Reggina) ми и пиньоните (също оригиналните), са вече на финалната си песен. Мисля, обаче да ме изкарат и този сезон и да ги сменям догодина.
Мислих да сменям и маслото в коловете, щото е бая старо, но и това го отложих, че си е един работа с разглобяването.
Остана да си оправя централната стойка (да я изправя и подсиля), но това ще е в следващия недъждовен ден :)

Както се казва, италианската госпожа е готова и чака на полусъединител разтъпкване на интересни дестинации... Застоя се много напоследък :)

Рапорт даден!
Поздрави,
Иво

Stan the man
Мнения: 12
Регистриран: 19 май 2018 22:53
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Etv1000, X5
Местоположение: Dimitrovgrad

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от Stan the man » 18 юли 2018 21:00

Малко снимки...
20180630_145903.jpg
20180713_231421.jpg
20180714_114742.jpg
20180717_203118.jpg
20180714_150850.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от STEF BMW » 20 юли 2018 19:29

Красавица! Още веднъж честито!
п.п.Малии, въдици, свалена задна седалка и окаляна ...
Кефи. :yes:
Поздрави.

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от STEF BMW » 20 юли 2018 20:30

Да докладвам и аз!
За 8 дни с изминати близо 2500 км. пообиколих бившата Юго република. Бяхме две семейства с две двуколесни.
Пържене и много пот изляхме, ама кефа няма граници. :mrgreen:
За всичките километри "Априлията" ми създаде два проблема /ако мога така да се изразя/, а именно първият се появи след студен старт на шестият ден след нощувка в Хърватска. Преди потегляне в поредния трип към гр. Сараево, където бе набелязана поредната нощувка, запалих мотора и "EFI" не угасна, а продължи да мига отчетливо в рамките на всяка секунда до достигане на около 75-80 градуса работна температура на ДВГ в движение след което угасна. На дисплея не изписа код на никаква грешка. Продължих пътя в това сътояние защото нямах избор! Двигателя си работеше без проблеми при всякакви диапазони на натоварне. От тук нататък все така, всяка сутрин при стартиране и достигане на посоченити градуси. Така се и прибрах в БГ. Вторият проблем се изрази след като попаднах в час "пик" в колони от чакащи автомобили по светофарите в гр. Сараево. На свободен ход градусите на дисплея показаха /критични за мен/ 110С. Отбих веднага и спрях поради липса на възможност да продължа движението с цел охлаждане на радиатора. Припалвах на всеки 5мин. страхувайки се да не затегнат буталата. :this: За известно време, през разширителния съд "изплюваше" антифриз. След спадане на температурата до около 85-88градуса, продължих с едно на "ум" услушвайки се за странични шумове в работата на двигателя. Проблеми нямаше и раздавах яко газ. НО остана светенето на "EFI" до достигане на горецитираната температура. :hmm:
Прибрах се в БГ, като на магистралата от гр. София до гр. Стара Загора, спидометъра не падна под 140км/ч. :saint:
Рапорт даден!!!
Поздрави.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от STEF BMW на 22 юли 2018 10:08, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от STEF BMW » 21 юли 2018 17:23

Пресен доклад от днес.
Разполагах със себе си и от неделя, чак сега имах възможност да се видим с любимата. Та с няколко реда какво направих и какво установих:
1.Закачих двете букси /мъжка и женска/ под седалката до акумулатора.
2.Дадох контакт от ключа и на дисплея, ми изписа "ЕFI".
3.Натиснах и задържах бутона "SEТ" знам, че трябва да се зъдържи за около 10-15 секунди за да разчете грешка.
4.На дисплея се появи грешка -1.
5.Откачих буксите и стартирах двигателя. Същият работеше прекрасно без никакви странични и нехарактерни шумове и звуци.
6.Най интересното беше, че чевеният индикатор "ЕFI" спря да мига все едно не е светил никога?
п.п. от таблицата с всички възможни грешки не открик никъде символ -1?
Моля знаещите да се намесят.
Поздрави.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от STEF BMW на 22 юли 2018 10:07, променено общо 2 пъти.

pegasoto
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 405
Регистриран: 23 юли 2010 15:16
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от pegasoto » 21 юли 2018 19:32

STEF BMW написа:Пресен доклад от днес.
Разполагах със себе си и от неделя, чак сега имах възможност да се видим с любимата. Та с няколко реда какво направих и какво установих:
1.Закачих двете букси /мъжка и женска/ под седалката до акумулатора.
2.Дадох контакт от ключа и на дисплея, ми изписа "ЕFI".
3.Натиснах и задържах бутона "SEТ" знам, че трябва да се зъдържи за около 10-15 секунди за да разчете грешка.
4.На дисплея се появи грешка -1.
5.Откачих буксите и стартирах двигателя. Същият работеше прекрасно без никакви странични и нехарактерни шумове и звуци.
6.Най интересното беше, че чевеният индикатор "ЕFI" спря да мига все едно не е светил никога?
п.п. от таблицата с всички възможни грешки не открик никъде символ -1?
Моля знаещите да се намесят.
Поздрави.
Заповядай:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ode-1-mean
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... Efi-code-1

Най-общо казват, че това инфикира че kill switch-a ти е в позиция, да не можеш да стартираш двигателя. Това ми беше и първат амоя реакция, като ти видях въпроса, защото съм го виждал инцидентно. Никога обаче, не ми е мигало в движение!
След това казват, че е нормално да мига с този код, когато акумулатора си заминава или волатжа от релето не е добър.
Изчети внимателно двете теми, аз ги прехвърлих отгоре-отгоре само.

поздрави,
Иво

П.П.: Моля ви се намаляйте ги тези снимки, най-много на 1200 пиксела, че така почти не могат да се виждат и да се чете след това темата ;)

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord

Непрочетено мнение от STEF BMW » 21 юли 2018 19:57

pegasoto написа:
STEF BMW написа:Пресен доклад от днес.
Разполагах със себе си и от неделя, чак сега имах възможност да се видим с любимата. Та с няколко реда какво направих и какво установих:
1.Закачих двете букси /мъжка и женска/ под седалката до акумулатора.
2.Дадох контакт от ключа и на дисплея, ми изписа "ЕFI".
3.Натиснах и задържах бутона "SEТ" знам, че трябва да се зъдържи за около 10-15 секунди за да разчете грешка.
4.На дисплея се появи грешка -1.
5.Откачих буксите и стартирах двигателя. Същият работеше прекрасно без никакви странични и нехарактерни шумове и звуци.
6.Най интересното беше, че чевеният индикатор "ЕFI" спря да мига все едно не е светил никога?
п.п. от таблицата с всички възможни грешки не открик никъде символ -1?
Моля знаещите да се намесят.
Поздрави.
Заповядай:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ode-1-mean
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... Efi-code-1

Най-общо казват, че това инфикира че kill switch-a ти е в позиция, да не можеш да стартираш двигателя. Това ми беше и първат амоя реакция, като ти видях въпроса, защото съм го виждал инцидентно. Никога обаче, не ми е мигало в движение!
След това казват, че е нормално да мига с този код, когато акумулатора си заминава или волатжа от релето не е добър.
Изчети внимателно двете теми, аз ги прехвърлих отгоре-отгоре само.

поздрави,
Иво

П.П.: Моля ви се намаляйте ги тези снимки, най-много на 1200 пиксела, че така почти не могат да се виждат и да се чете след това темата ;)
Да да, така е! Точно приключих с четенето на посочените от теб линкове преди да ги постнеш!
п.п. Ако знаеш само колко материал отметнах открит в Гугъл-а и във форуми, които не знаех че съществуват, ама зора кво не праай!!! Открих грешка 1 и грешка -1...
Много благодаря за намесата.
Поздрави друже. :friends:

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”