Дата и час: 19 Авг 2018 18:27




 Страница 1 от 7 [ 97 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 13 Авг 2017 02:41 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Досега не съм срещал подробна тема в БГ интернет пространството за въпросния мотоциклет. Ще имам удоволствието да я поместя точно в този форум :) Няма да правя някакво грандиозно представяне. Оттук оттам научавам, че са се завъдили няколко такива мотоциклета в България и ми се иска тук да нахвърлям всичко, което зная и съм събрал като информация за модела през годините, та да е полезно и на колегите. Аз карам въпросния модел от 2011-а година.

Aprilia ETV 1000 Caponord

Голямо, туристическо ендуро. Излиза на пазара през далечната 2001 година. В класа е на Honda Varadero, BMW R1100/1150/1200 GS/A, Suzuki V-Strom, KTM 950/990 Adventure, Triumph Tiger 950. Aprilia използват добре познатия от спортните им топ-модели по онова време V-Twin V990 двигател на Rotax. Естествено, в Caponord-а той е с променени горивни карти, намалена мощност, така че да е подходящ за туристическа употреба. Всичко по мотора е обичайното за големите ендура - удобна и комфортна седалка за водача и пътника зад него, окачване с голям ход, изправена стойка, добра защита от вятър и вода, голям 25-литров резервоар, даващ отлична автономия и т.н. ... Водно охлаждане, инжекцион, 2 свещи на цилиндър, 6 скорости, верига, хидравличен съединител, два диска отпред, един отзад, 82см височина на седалката, 215кг сухо тегло, 253 мокро. Предното окачване е с ход 175мм, задното 185мм. Джантите са със спици, но захватите на спиците са на външни бордове, което позволява използването на безкамерни гуми. Предната е 19-ка, задната - 17-ка. Задното окачване е регулируемо откъм preload на пружината и rebound на амортисьора. Мощността в Caponord-а е 98 к.с. при 8250 оборота, въртящият монент 97Nm при 6250 оборота. Предостатъчни са дори за натоварен мотор с двама човека. Това е един от топ моделите на Aprilia за времето и няма нищо общо с лошата слава, с която се ползва марката в България. Качеството на изработката е много добро и за мен е изключително надежден (след отстраняване на някои известни проблеми) и комфортен мотоциклет за дълги преходи. Детайлните технически характеристики на модела ги има в нета, не мисля че е нужно да ги слагам и тук. Странното за мен е, че поради една или друга причина Aprilia не маркетират добре модела и той си остава недооценена екзотика на всеки един пазар, на който е стъпил.

Първа генерация 2001-2004:

Изображение

Изображение

Изображение

За различните пазари варира със или без катализатор и със или без ламбда сонда.


Втора генерация 2004-2008:

Изображение

Изображение

Също за различните пазари варира със или без катализатор и със или без ламбда сонда.

Разликите:
    - маската отпред - в първа генерация мигачите са вградени, във втора са отделни компоненти
    - слюдата - изменението на маската налага промяната ѝ
    - защита на ръкохватките - първа генерация са като опция, втора са в стандартното оборудване
    - ABS - в първа генерация отсъства, във втора е серийно вграден
    - задни мигачи - променени във втора генерация
    - цветовата гама е променена
    - горивните карти са различни във двете генерации
    - втора генерация е с по-твърди пружини отпред
    - втора генерация е с автоматично запалване на фаровете при контакт
    - предните дискове са различни
    - спирачни маркучи с оплетка при втора генерация

Опционално и за двата модела могат да се поръчат следните аксесоари:
    - централна стойка
    - краш бари отпред
    - краш бари отзад
    - топ каса
    - куфари отзад
    - туристическа (по-висока) слюда
    - подгреви на ръкохватките
    - аварийни светлини
    - повдигачи на кормилото с алуминиево такова
    - метална защита на картера

Който ме познава добре, знае че не съм пристрастен към модел/марка МПС и винаги ще отчета обективно както плюсовете, така и минусите.

Плюсове:
    - евтин модел, спрямо конкуренцията
    - страхотен комфорт, както за водача, така и за пътника
    - сравнително меко окачване, което е донякъде плюс за типа пътища в България
    - голям резервоар, даващ автономия от 400+ км
    - самодиагностика на ECU-то
    - голям 470W генератор, фабричен извод за запалка (120W max) отстрани на седалката
    - глезотии като: регулируема подсветка на таблото, околна температура, температурата на двигателя освен аналогово се показва и дигитално, 4 позиции на лостчетата на предна спирачка и съединител, задната седалка може да се махне (за по-обемист багаж) като жабката под седалката се заключва
    - джанти със спици и безкамерни гуми
    - изобилие от мощност
    - 98к.с. което дава възможност за намаляване на данъка
    - много красив мотоциклет (лично за мен)
    - рядък модел, което кара доста хора да се обръщат след него :)

Минуси:
    - огромно и тежко прасе
    - висок център на тежестта: залитне ли се, няма удържане и мотоциклета е на земята
    - много пластмаси
    - липса на представителство в България, съответно по-трудно снабдяване с части
    - скъпи резервни части
    - моделът не се познава в България, а някои обслужвания са специфични
    - рядък модел, съответно липса на части втора употреба (особено в България)

Първа срещу втора генерация (плюсове и минуси):
Тъй като 6 години карах първата генерация, а от 3 месеца съм с втора, мога да направя сравнение от първа ръка.
    - Защитата от въздушната струя при първа генерация е много много по-добра. Слюдата е по-широка, мигачите в едно със спойлерите под тях (които липсват при втора генерация) наистина пазят много повече. Липсващите във втора генерация спойлерчета насочват въздушната струя точно в раменете на водача. При първа генерация тази въздушна струя се отвежда настрани.
    - ABS-a при генерация 2 е ясен плюс.
    - Предните мигачи в първа генерация при изпускане на мотора се чупят, дори при наличие на краш бари.
    - Задните мигачи в първа генерация се чупят доста лесно при натискане нагоре надолу (става по невнимание) и са скъпи.
    - Предното окачване на втора генерация е малко по-твърдо и при висока скорост и в завои е по-добро, но по неравности предницата малко подскача.
    - Предните спирачни дискове на първа генерация са доста по-скъпи.

Проблеми
Както всеки модел МПС си има някакви заводски болежки, така е и при Caponord-a. Отстранят ли се веднъж, получавате доста надежден мотоциклет, който изисква само навременно и правилно сервизиране.
    - Бързи връзки на бензинопроводите. Оригиналните са пластмасови и много лесно се чупят. А за всяко едно обслужване се сваля резервоара, съответно те се разкачат. Заменят се с метални:
    Изображение

    - Реле-регулаторът: Грее много, в един момент изгаря и стапя пластмасите отстрани. Има няколко варианта: 1. подмяна с mosfet тип (ново поколение, което не грее и дава много по-добър и стабилен волтаж, серийният му номер започва с FH008). реле-регулатор от Honda CBR 600RR 2006-2009 е директна замяна - еднакви по форма; 2. преправяне на електрониката в оригиналния корпус; 3. реле-регулатор от други мотоциклети след повече/по-малко преправяне. Ето какви трябва да са стойностите на зареждане: https://www.youtube.com/watch?v=YazISsTVGec

    - Конекторите между алтернатора и реле-регулатора. Aprilia ползват калпави конектори, които с времето корозират от влагата, започват да греят и се стапят. Има няколко случая на запалили се в джижение Caponord-и поради тази причина. Сменят се или с влагоустойчиви конектори или се премахват и директно се запояват кабелите. Два конектора са - един ведната след релето и един между двата цилиндъра. Подробно описано как се прави: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?225765-HOW-TO-(Engine-Side)-Brown-Connector-MOD

    - Централната стойка. Мотоциклетът е тежък, а рамото на централната стойка е слабо, изкривява се с времето и вместо централната стойка да стъпва на двата рога, стъпва на рогчето от едната страна и рамото от другата. Паралелно с това, рамото не опира в гумения тампон, предвиден за това, и като резултат от другата страна стойката опира в изпускателната тръба.
    Лечението е подсилване на рамото
    Изображение

    - Бензинопроводите за високо налягане. Не са кримпнати добре и е възможно изтичане на гориво, което капе директно върху горещия цилиндър и е възможно запалване на мотора. Решението е описано тук: http://www.caporider.com/FuelLine.shtml


Освен двете генерации на Caponord, съществува една лимитирана серия на модела - Rally Raid, от която са произведени само 350-380 бройки. Тази серия е доста по-офроуд ориентирана и е пусната на пазара през 2003. Товва е мотоциклет - мечта на всеки капонордист!

Изображение

Изображение

Изображение

Разликите са:
    - маска като на 2004-2008 модела
    - изцяло регулируемо окачване Sachs и отпред и отзад с 50мм повече ход
    - по-висок преден калник
    - целият набор от аксесоари за стандартния модел са монтирани
    - цвят Rally Raid
    -малко по-различна форма на седалката
    - гуми Metzeler Karoo от завода
    - алуминиеви куфари Hepco-Becker


Обслужване:
    - гуми: предна 110/80R19, задна 150/70R17. налягане предна/задна: ездач 2.2/2.5bar, ездач + пътник 2.5/2.9bar
    - двигателно масло 15W-50, смяна на 7500км или една година (което настъпи първо), 4.3л/4.5л с филтъра
    - свещи: NGK R DCPR9E, смяна на 15000км или две години
    - антифриз: 2.5л (миксиран 50:50 с дестилирана вода), смяна на всеки 2 години
    - масло в коловете: 553см3/кол 5W или 20W, смяна на всеки 22500км
    - семеринги на предницата: смяна на всеки 22500км
    - верига: 525, свободният ход в средата е само 15мм, не вярвайте на никой, който ви казва че това ще разтегне и скъси живота на веригата!
    - въздушен филтър: смяна всеки 15000км
    - хлабини на клапаните: регулиране на всеки 15000км или две години
    - хидравлична течност съединител: DOT 5, DOT 4 съвместима, смяна на всеки две години
    - спирачна течност: DOT 5, DOT 4 съвместима, смяна на всеки две години
    - горивни маркучи: смяна на всеки 4 години


Накрая качвам няколко файла:
Книжка на потребителя
Сервизна книжка
Събрани парт номера и съвместимости с други марки

Ще се радвам да се включат и други собственици на Aprilia ETV 1000 Caponord! По-късно ще кача снимки на моя мотор.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 13 Авг 2017 09:31 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7446
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Супер тема, ще я следя.Аз не карам такъв мотоциклет, но този модел страшно много ми харесва, а и покрай мен вече има няколко човека каращи това бижу...
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 13 Авг 2017 18:46 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 4997
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Прекрасна тема! Абонирам се!
Поздрави. :friends:


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 13 Авг 2017 23:03 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Предлагам да пишем в тази тема за Caponord-ите, за да е на едно място.

STEF BMW написа:
п.п. Направа на защита на дъното е на второ четене! Нали все такива работи правим в този Форум, че от там де!
Оригиналната защита на картера е с парт номер AP8791236. Не се произвежда от много години от Aprilia и я няма никъде. Rally Raid-а е окомплектован с нея стандартно - вижда се много добре на първата му снимка по-нагоре. Ето я как изглежда:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Има едни поляци, които правят доста добра реплика. Сигурен съм обаче, че като видиш цената, ще се откажеш.
Ето файл с чертежите и размерите на всички необходими планки и болтове за захвата на оригиналната защита на картера.

Личното ми мнение е, че моторът изглежда страхотно с оригиналната защита. Но, за да имам реална нужда от нея, трябва да карам доста по черно. И то по лошо черно. Иначе са още едни допълнителни килограми като допълнение на и без това много тежкия мотор. При изпускане от място моторът е достатъчно добре защитен от предните и задните крашбари и реално картера, масления радиатор и резервоара за антифриза не страдат изобщо.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 14 Авг 2017 09:12 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Вчера си поиграх с моята моторетка и направих малко евтинджос тунинг. Сложих си грил мрежа пред водния и масления радиатор. Това е страшно полезно нещо - пази от задръстване на ламелите с насекоми, а също и от камъчета, които хвърчат от предната гума директно в радиатора. Caponord-a винаги е страдал, като модел, от наличието на тунинг части. Ако за конкурентите лесно се намира такъв тунинг, за италианката просто няма. Затова влезнах в BauHaus и си купих един лист подцинкована грил мрежа. Искаше ми се да е една идея по-ситна, но по-ситните бяха стоманени, които от опит казвам, че след 1-2 месеца ръждясват. Захванах я с малки свински опашки, които промуших през ламелите на радиаторите. Хубаво е да са по-нагъсто свинските опашки, защото иначе по дупки мрежата вибрира в радиатора и се чува едно неприятно звънтене (от опит).
Ето го резултата:

водния радиатор:
Изображение

захващането:
Изображение

масления радиатор:
Изображение

двете мрежи монтирани:
Изображение

моторът сглобен:
Изображение


Цената е 20лв за мрежата, 10-15 свински опашки и 2-3 часа отделено време.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 14 Авг 2017 09:21 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Докато бяха свалени пластмасите отпред, свърших още нещо - почистих отдушника на въздушната кутия. В нея се събира масло, което се отвежда в предната част на кутията и там си изтича във въпросния отдушник, който представлява един затапен гумен шлаух. Още като купих мотора, го смених защото с годините гумата се нацепва и одървя и в един момент се къса/чупи и маслото започва да си се стича по мотора.

Ето я тръбичкката и колко масло беше събрала за около 2000км.

Изображение

Изображение

Изображение

Поздрави!


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 14 Авг 2017 21:28 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
Днес направих още един тунинг на моторетката.
Купих мотора си с оригиналната слюда. Тя е ниска и за около 2000км, откакто го имам, съм чистил 2 пъти повече визьора на каската си, отколкото за 6 години с предишния ми Caponord (беше с туринг слюда). Поръчах си от Англия туристическа слюда, която е с около 10см по-висока. Цената не беше приятна - £75, но така не можех да карам мотора повече.
Първото ми впечатление, като пристигна, беше че качеството на изработката не се доближава нито до оригиналната, нито до Kappa-та на предишния ми мотор. Второто впечатление - оригиналните винтове не ставаха, идваха по-дълги, тъй като гумените тампони на новата са по-ниски. В гумените тампони на оригиналната слюда има едни метални втулки, в които влизат болтовете. Те също не стават - по-дълги са. Днес пазарувах болтове, по-къси, от ЕвроБолт и я монтирах без втулките. Надявам се като покарам малко да установя, че тунингът е upgrade, а не downgrade :D

оригиналната слюда:
Изображение

двете една до друга:
Изображение

новата, по-висока слюда:
Изображение

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 15 Авг 2017 09:45 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 4997
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
А при мен слюдата направо ми пречи като гледам през нея. Може би не съм свикнал още, а и не съм ползвал такава екстра. Иначе не бих я махнал защото фейса на мотора ... Няма да е същия.
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 15 Авг 2017 10:51 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
А при мен слюдата направо ми пречи като гледам през нея. Може би не съм свикнал още, а и не съм ползвал такава екстра. Иначе не бих я махнал защото фейса на мотора ... Няма да е същия.
Поздрави.
Високата слюда си има и плюсове и минуси... Факт е, че се гледа през нея. Когато вали е много неприятно. Когато след няколкодневно каране се зацапа и наред с това завали е направо кошмарно! Случвало ми се е да се накланям встрани, за да гледам отстрани на слюдата. Но плюсовете на туристическата слюда за мен са много много повече. Още повече, че аз гледам в дъжд да не карам. Предпочитам да чистя мръсна слюда, откокото мръсен визьор на каската. Елиминирането на "buffeting"-а е индивидиално и зависи от височината на каращия.

П.П.: А и Стефко, не се оплаквай - слюдата е без никакви драскотини, почти като от магазина е :) Не си виждал опекани от слънцето или надрани слюди - там и да искаш, не можеш да гледаш през тях :D Между другото слюда на мотор и визьор на каска пазя много, защото зная какво е да се надерат. При каране, когато се зацапат с насекоми, поставям мокра тоалетна хартия върху тях, за да омекнат налепите и след 5мин забърсвам.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 15 Авг 2017 12:48 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 4997
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Не бе Иво не се оплаквам, просто споделям че никога преди това не съм ползвал екстрата и много ми е странно. Като стоя в съвсем характерна стойка при управление виждам през горнта част на слюдата, а когато просто си изправя главата виждам малко над нея. Демонтирах горното допълнение към слюдата /не знам как се казва/ да видя как ще е.
П.п. много върви това голямо желязо ... :mrgreen:
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Авг 2017 10:53 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
Не бе Иво не се оплаквам, просто споделям че никога преди това не съм ползвал екстрата и много ми е странно. Като стоя в съвсем характерна стойка при управление виждам през горнта част на слюдата, а когато просто си изправя главата виждам малко над нея. Демонтирах горното допълнение към слюдата /не знам как се казва/ да видя как ще е.
П.п. много върви това голямо желязо ... :mrgreen:
Поздрави.
Това горното на английски е wind deflector, на български не зная точно как е, някъде съм го стрещал като "варио".
При Caponord-а положението със слюдите е такова. Няма решение, което да работи при всички - решението е проба/грешка. Някои предпочитат да със оригинланата слюда и да я изрежат съвсем ниско, като на гол мотор. Други слагат туристиеските, високи слюди и с пистолети за горещ въздух изкривяват/заоблят горния ръб напред (посока на движение), за да отвежда въздушната струя в разлина посока спрямо каската.

С Любо този уикенд разходихме моторите за 1500-1600км и като цяло аз виждам подобрение с туристическата слюда в сравнение с оригиналната при фейслифтовия Caponord. По форма е доста по-различна в сравнение с туристическата при първата версия на Caponord-a. Тази стои малко по-ниско и по-извита към ездача. Съответно погледа ми е точно над нея и от една страна е добре, защото не гледма през нея, но от друга все още имам buffeting в каската и все още ми се налага да чист визьора от насекоми. Следващата стъпка е да тествам с въпросния wind deflector как ще е положението.

Бях се отказал да слагам ойлер на този мотор, заради цапането на задницата. След този трип обаче отново си смених мнението и ойлер ще имам. Колкото и да се цапа, при дълги трипове тази екстричка си е незаменима :)

Иначе, никакви проблеми с новата (за мен) моторетка при първото ѝ по-дълго пътуване. Само удоволствие и кеф от карането. Потвърждава ми се първоначалното мнение, че е малко по-мощна от предишния ми мотор и по-лесно и бързо ускорява. Може би се дължи на отворениете ауспуси, или те заедно в комбинацията с иридиевите свещи и K&N въздушния филтър.

Любо ме разпитва за гумите - Michelin Anakee 3. Доволен съм от гумите, но за стила който аз си карам мотора - туристическо каране, със 100-120 скорост и 60-90 по завои, не намирам някаква огромна разлика сорямо Metzeler Tourance-ите, които основно съм ползвал досега. Т.е. със Tourance-ите за по-малко пари, не се полуава много по-малко. Гумата е стабилна и в завои и на мокро. Докато се изтърка горния слой, първите 200-300км имаше някоко приплъзвания. На боята от пътната маркировка сякаш ги усещам една идея по-нестабилни спрямо Tourance-ите. Имат едно голямо предимство спрямо чистия Tourance - формата им е доста по-овална (малко като на спортни гуми) и много по-лесно и приятно се ляга в завои. Ще видим какъв пробег ще направя с тях. Мисля че Tourance-ите няма кой да ги бие като пробег.

Поздрави,
Иво


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Авг 2017 09:35 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 4997
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
От навъртяните вече 1500км. мога да дам и моите първи впечатления от Италинката, а именно:
1. Тежък е и малко ме е шубе по завоите ... особено на десния /идея нямам защо/!
2. Балансиран мотоциклет с достатъчна мощност с двама пътника!
3. Леко управление и удобна седалка, което придава прекрасно пътуване без да предизвиква умора!
4. Поусуках го малко повече /исках да разбера какво стои между краката ми/ от стандартното за мен каране, като на места скороста надхвърляше над 170км/ч. с двама на гарба му и след зареждане с гориво пълен/пълен резервоар, разхода беше впечатляващ за мен, а именно 5,8 лт.
5. Слюдата, ах тази слюда ... не ми е комфортно с нея особено срещу слънцето, ама няма да я махна защото ме кефи фейса.
6. Относно ойлера, цапа джантата, ама е нормално и не е проблем и го отчитам като прекрасна екстра!
7. Чакам си новите гуми. Заложих на компромисен вариинт "Митас" ендуро шарка.
8. Предстои монтиране на стойка за навигация.
Следва продължение...
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Авг 2017 20:42 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 4997
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
И "GPS" вече си има "Мръсницата"! :grin:
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Авг 2017 23:00 
БAШ ОФРОУДЪР

Регистриран на: 23 Юли 2010 15:16
Мнения: 375
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota LC UZJ100
STEF BMW написа:
И "GPS" вече си има "Мръсницата"! :grin:
Поздрави.
Без снимки не вярваме ;)


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Туристическо ендуро Aprilia ETV 1000 Caponord
Непрочетено мнениеПубликувано на: 25 Авг 2017 08:01 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 23:22
Мнения: 4997
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
pegasoto написа:
STEF BMW написа:
И "GPS" вече си има "Мръсницата"! :grin:
Поздрави.
Без снимки не вярваме ;)

Не е монтиран! Мисля варианти, а през това време ще се инсталират карти и разни други работи.
Снимки ще има ...
Поздрави.


Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 7 [ 97 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: