Електрическа лебедка- класове, марки, цени

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
veteran
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 446
Регистриран: 16 мар 2011 23:04
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Nissan Patrol Y60

Електрическа лебедка- класове, марки, цени

Непрочетено мнение от veteran » 12 фев 2015 21:40

Най- често се слага лебедка 12 000 LB , китайска на възможно най- ниска цена. Иска ми се да предоставим информация за лебедките- масова, среден клас, висок клас.Кои са най- добрите марки ! Естествено инфо и за китайските които вършат работа. Пишете и за вариантите за закупуване. Някои се купуват от ebay, други от сайтове в Полша, Англия, Щатите, Китай, Тайван и някои български търговци. Всякаква информация ще е полезна :) .

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Електрическа лебедка- класове, марки, цени

Непрочетено мнение от lubashki777 » 13 фев 2015 09:00

Лебедката принципно не се купува на принципа на...Мечо пух, а именно "колкото повече, толкова повече"...
Правилния начин за определяне на мощността на лебедката е тя да дърпа два пъти килограмите на джипа.Примерно ако джипа е 2тона лебедка дори и 8000либри ще ти върши работа.Разбира се...малко презапас не е лошо да има, та да речем , че за въпросния тонаж идеалния вариант е 9500 либри.Това , че много хора слагат значително по-големи лебедки не е правилно.Първо по-голямата тежи повече/което пък точно на носа на джипа влошава поведението му при движение малко или много.../ и второ по-голямата има и по-голяма консумация на ток, а това е предпоставка и за по-голям товар на генератор и акумулатор.
На бившия Патрол бях с 9500 либри и карах с нея 4 години.Що дърпане беше, що колеги съм извадил с нея...дори по едно време му беше излезнал прякора...пътната помощ ;)
Лебедката, дори и не съм я отварял за профилактика.Никога не съм имал проблем с недостиг на мощност, а съм имал моменти като този да изкривя от заклинване и невъзможност за вадене болта на голям шегел... :o
Да не говорим, че дори и да се налага някога и някъде/това е едно на 1000 пъти :idea: /, се компенсира с полиспаст/той както вероятно знаете удвоява тягата на лебедката/ и така се постига нужната мощност , без да се прецака акумулатор или алтернатор!
Лошото е, че според мен...на 10 джипа с лебедки сигурно има не повече от 1-2 с полиспаст в багажника...
Тово е дотук колко мощна трябва да е лебедката като инфо/това е важен момент според мен/
Относно това откъде и каква...много е трудно да се каже.Според мен се проучва всяка марка в определения ценови диапазон и се събират мнения от практикуващи с тази марка в реална ситуация.
Ползвал съм две марки.Първата ми беше Т-Макс 9500либри и съм крайно доволен/Гошо и направи профилактика...не ремонт...профилактика/ и продължава да я използва безпроблемно.Сегашната ми е Шампион/тези които предлага Евгени/Тя е ...12000либри/това е така, защото просто такава изпадна на половин цена, ако трябваше да си купувам на нормална цена щеше да е отново 9500либри/.Спрях се този производител, защото отзивите за използването на въпросната марка бяха много дорби.Включително и на състезания издържаше на невероятен тормоз/това е инфо от първа ръка/ и на второ място ценово е много достъпна за моя бюджет.
След като се определе на кой производител и кой модел точно ще се търси, се проучва пазара.Аз лично бих започнал с това, дали се внася и на какви цени в БГ.След това бих потърсил начин колко мога да съборя цената с някаква търговска отстъпка от редовната такава,и само ако резултата е далеч от определената в бюджета цена бих търсил от вън.
Причината за това е , че закупена от тук може да се използва гаранцията и сервизиране, докато закупена от Ибей и да сдаде багажа ще е за сметка на купувача :idea:
Това е което мога да кажа до тук...
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”