TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
veteran
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 446
Регистриран: 16 мар 2011 23:04
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Nissan Patrol Y60

TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от veteran » 11 яну 2014 19:16

TLC 80 4.2 дизел 163 к.с. или Nissan Patrol Y 61 дълга база 3.0 дизел 158 к.с.
Преди да ги сравняваме за мен най- важното е поддръжката. Могат ли да се поддържат в БГ. Има ли нови части и втора употреба. Като цени предполагам, че ще са близки.
Тойотите на пазара са от 1992 до 1996г. Нисаните - 2000 г и нагоре
Тойота десен волан- около 10 хил. Ляв волан около 12- 13 хил.
Нисан 10- 12 хил. с ляв волан
Ясно е , че са експедиционни ама ще им се наложи и да покажат мускули... :) . Кой ще е по - проходим.
Удоволствие от шофирането и пътуването
Разход на нафтата
Тунинг- кой е по - подходящ. А дали има китове за да се карат с 33 инча гуми.
Може би има и още точки за сравнение :)

Потребителски аватар
SaTaNaTa_83_stz
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 650
Регистриран: 28 юни 2009 15:50
ime: Живко
Skype: s3m.petrovi
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Suzuki Vitara 1,6 16V ДБ. Turbo!!!
Peugeot 306 1.9D
Местоположение: Стара Загора

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от SaTaNaTa_83_stz » 11 яну 2014 20:08

Докторе,ти на цяло си се побъркал ;)
ЛОВЪТ Е НАУКА, А НЕ НАСЛУКА!

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от belata » 11 яну 2014 20:14

Дълго ми идва за писане,за тва ще кажа че какъвто и да е избора ти все ще трябва да почерпиш за много безаварийни офроуд километри.... :good:
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от STEF BMW » 11 яну 2014 20:45

80!!! :good:
Поздрави.

Потребителски аватар
Христо Тенчев-speed750
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 549
Регистриран: 07 фев 2010 09:05
ime: Христо Тенчев
Skype: speedryder1
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Subaru Legacy
Nissan Y60 TD42
Местоположение: Хасково-Димитровград

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от Христо Тенчев-speed750 » 11 яну 2014 23:40

Какво очакваш като отговор ?

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от lubashki777 » 12 яну 2014 10:58

Изневерявайки на марката,ще ти кажа, че Патрол с 3,0тди мотора НЕ си вземай.проблемен е мотора,проблемно е и ГНП-то и всички проблеми се решават с дълго седяне в бокса и огромни/забележи не големи,а огромни/ суми за ремонти!!!
Ако трябва да избирам макар и да съм фен на Нисан...в случая Тойота 80-ка.
Не че и тя няма проблеми,но то такъв безпроблемен джип няма!
За части и тунинговане не се притеснявай.При наличието на средства всичко си има и се намира!
Поздрави и...аз също като Гаргата ще кажа -"докторе,не знам какво ти стана"-понеже гледам,че бялата хАмериканска хала се движи по републиканската пътна мрежа :hmm:
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
mi6emorkov
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1189
Регистриран: 03 фев 2012 16:01
ime: Борис
Skype: bpetrov67
ПОЛ: МЪЖ
МПС: опел фронтера б
Местоположение: Стара Загора

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от mi6emorkov » 12 яну 2014 16:17

Доктора си търси експедиционна джипк ;)

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от belata » 12 яну 2014 17:44

lubashki777 написа:Изневерявайки на марката,ще ти кажа, че Патрол с 3,0тди мотора НЕ си вземай.проблемен е мотора,проблемно е и ГНП-то и всички проблеми се решават с дълго седяне в бокса и огромни/забележи не големи,а огромни/ суми за ремонти!!!
Ако трябва да избирам макар и да съм фен на Нисан...в случая Тойота 80-ка.
Не че и тя няма проблеми,но то такъв безпроблемен джип няма!
За части и тунинговане не се притеснявай.При наличието на средства всичко си има и се намира!
Поздрави и...аз също като Гаргата ще кажа -"докторе,не знам какво ти стана"-понеже гледам,че бялата хАмериканска хала се движи по републиканската пътна мрежа :hmm:
Проблемните тройки на Патрул са до 2004г,158 коня,след 2004 нямат ядове,вече на 161 коня и изчистени грешки,това го знам от един от най вещите в областта.
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
veteran
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 446
Регистриран: 16 мар 2011 23:04
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Nissan Patrol Y60

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от veteran » 13 яну 2014 00:41

Oще малко за Нисан Y 61
Да разбирам ли, че моделите GR 2.8 d 129 к.с. от 1998- 2000 г са по- добрият вариант от колкото 3.0 d 158 к.с.
За сега тези след 2004г няма да ги обсъждаме :)

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от lubashki777 » 13 яну 2014 12:18

belata написа:
lubashki777 написа:Изневерявайки на марката,ще ти кажа, че Патрол с 3,0тди мотора НЕ си вземай.проблемен е мотора,проблемно е и ГНП-то и всички проблеми се решават с дълго седяне в бокса и огромни/забележи не големи,а огромни/ суми за ремонти!!!
Ако трябва да избирам макар и да съм фен на Нисан...в случая Тойота 80-ка.
Не че и тя няма проблеми,но то такъв безпроблемен джип няма!
За части и тунинговане не се притеснявай.При наличието на средства всичко си има и се намира!
Поздрави и...аз също като Гаргата ще кажа -"докторе,не знам какво ти стана"-понеже гледам,че бялата хАмериканска хала се движи по републиканската пътна мрежа :hmm:
Проблемните тройки на Патрул са до 2004г,158 коня,след 2004 нямат ядове,вече на 161 коня и изчистени грешки,това го знам от един от най вещите в областта.
Принципно е точно така,но...остава проблемното ГНП :idea:
Другото което е...доктора е писал за преди 2004г., което според мен е поради ограничения в бюджета и затова съм писал само за тия години и не съм споменал за моделите след 2004г.!
veteran написа:Oще малко за Нисан Y 61
Да разбирам ли, че моделите GR 2.8 d 129 к.с. от 1998- 2000 г са по- добрият вариант от колкото 3.0 d 158 к.с.
За сега тези след 2004г няма да ги обсъждаме :)
Докторе...принципно да макар,че при 2,8тди мотора пък има риск от пукане на главата/както и разбира се да си закупиш екземпляр с вече спукана глава :idea: /.Остава обаче въпроса с проблемното ГНП...,а той хич не е за подценяване!
П.П.Само за инфо,понеже изпаднах в спорове с колеги от СФ,но...аз да кажа и тук.
На 3,0тди мотора една елементарна смяна на съединител и маховик струва само като части около 3000лв.!!!
А съединителя има голяма вероятност да го смениш ти...докато джипа е в твое владение,особено при карането офроуд и тормоза над съединител и трансмисия в определени ситуации!
Просто го имай предвид!
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
marinhaker
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 4361
Регистриран: 04 фев 2008 22:15
ime: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от marinhaker » 13 яну 2014 13:44

Докторе, мисля, че помниш патрула на Чукурови? Ако не го знаеш мога да напиша доста неща за него. Продадоха го и си взеха тойота 120! Най добре е да се посъветваш с хора които са го имали. Разхода на Нисана е в пъти по голям, когато говорих с тях ми казаха, че не му издържали на рзхода, за това си взели 120-ката. 80-ката и тя не е м/у икономичните возила. И най вече късмет, може някой сув да се опитваш да го счупиш, и да неможеш-а някой хард машина да я потрошиш на 2-рият ден!
Иначе аз ако имах пари, бих направил комбинация м/у двете. Патрул Y61 и 1кзт-гледъл съм клипчета доста добре се справя!Или 120 с мостове на патрул!
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски

Потребителски аватар
Христо Тенчев-speed750
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 549
Регистриран: 07 фев 2010 09:05
ime: Христо Тенчев
Skype: speedryder1
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Subaru Legacy
Nissan Y60 TD42
Местоположение: Хасково-Димитровград

Re: TLC 80 или Nissan Patrol Y 61 дълга база

Непрочетено мнение от Христо Тенчев-speed750 » 13 яну 2014 21:10

lubashki777 написа:
belata написа:
lubashki777 написа:Изневерявайки на марката,ще ти кажа, че Патрол с 3,0тди мотора НЕ си вземай.проблемен е мотора,проблемно е и ГНП-то и всички проблеми се решават с дълго седяне в бокса и огромни/забележи не големи,а огромни/ суми за ремонти!!!
Ако трябва да избирам макар и да съм фен на Нисан...в случая Тойота 80-ка.
Не че и тя няма проблеми,но то такъв безпроблемен джип няма!
За части и тунинговане не се притеснявай.При наличието на средства всичко си има и се намира!
Поздрави и...аз също като Гаргата ще кажа -"докторе,не знам какво ти стана"-понеже гледам,че бялата хАмериканска хала се движи по републиканската пътна мрежа :hmm:
Проблемните тройки на Патрул са до 2004г,158 коня,след 2004 нямат ядове,вече на 161 коня и изчистени грешки,това го знам от един от най вещите в областта.
Принципно е точно така,но...остава проблемното ГНП :idea:
Другото което е...доктора е писал за преди 2004г., което според мен е поради ограничения в бюджета и затова съм писал само за тия години и не съм споменал за моделите след 2004г.!
veteran написа:Oще малко за Нисан Y 61
Да разбирам ли, че моделите GR 2.8 d 129 к.с. от 1998- 2000 г са по- добрият вариант от колкото 3.0 d 158 к.с.
За сега тези след 2004г няма да ги обсъждаме :)
Докторе...принципно да макар,че при 2,8тди мотора пък има риск от пукане на главата/както и разбира се да си закупиш екземпляр с вече спукана глава :idea: /.Остава обаче въпроса с проблемното ГНП...,а той хич не е за подценяване!
П.П.Само за инфо,понеже изпаднах в спорове с колеги от СФ,но...аз да кажа и тук.
На 3,0тди мотора една елементарна смяна на съединител и маховик струва само като части около 3000лв.!!!
А съединителя има голяма вероятност да го смениш ти...докато джипа е в твое владение,особено при карането офроуд и тормоза над съединител и трансмисия в определени ситуации!
Просто го имай предвид!
Поздрави!
Точно затова 80-ката е по-евтина за подръжка от Нисана ! А за вървенето и с най-куция мотор ще върви колкото Нисана !

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”