Toyota Land Cruiser 80 серия

СНИМКИ НА ДЖИПКИТЕ И ОБОРУДВАНЕТО ИМ
Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от belata » 11 юни 2011 06:51

Bakalov написа:
belata написа:
Bakalov написа:
belata написа:.Нисана късата база е по тесен дори и от 70 серия с по малък вътрешен обем,и Бакалов спореше но се убеди като премерихме...
Не съм спорил ами направо съм си прав - Нисан Патрол Y60 е ПО ШИРОК от Тойота 70 ...
Ама външно,вътрешния литраж на купето на 70-сетката е по голям.
Тц, и вътрешния е по голям...
Пак ще се мери,ясна е работата,но при всички случаи има конструктивна грешка допусната в дизайна на Патрул Y60,позицията на водача в лявата си част е крайно неудобна,вратата натиска лявата ръка че и рамото,много малко разстояние са оставили незнайно защо,за сметка на централното постранство,при Y61 този недостатък е отстранен.
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от lubashki777 » 11 юни 2011 07:53

belata написа:
Bakalov написа:
belata написа:
Bakalov написа:
belata написа:.Нисана късата база е по тесен дори и от 70 серия с по малък вътрешен обем,и Бакалов спореше но се убеди като премерихме...
Не съм спорил ами направо съм си прав - Нисан Патрол Y60 е ПО ШИРОК от Тойота 70 ...
Ама външно,вътрешния литраж на купето на 70-сетката е по голям.
Тц, и вътрешния е по голям...
Пак ще се мери,ясна е работата,но при всички случаи има конструктивна грешка допусната в дизайна на Патрул Y60,позицията на водача в лявата си част е крайно неудобна,вратата натиска лявата ръка че и рамото,много малко разстояние са оставили незнайно защо,за сметка на централното постранство,при Y61 този недостатък е отстранен.
Според мен това се получава ,заради широкия ръкав над ск. кутия.Там е чудно защо са оставили толкова свободно място между кутията и ръкава :hmm: В смисъл,че е можело според мен въпросния ръкав да е по-тесен с примерно 10-15см. и така седалките щяха да влезнат навътре към центъра на купето.Така щеше да се избегне това подпиране на шофьора от врата.Не забравяйте все пак,че У60 е модел 1988г.,докато 70-ката е 1991г.,а у61 е вече 1998г.Това също е от значение!
Между другото....по-стария у160/като на доктора/, е още по-тесен....Явно има подобрение в годините!
П.П.Беличка,с въпросното подпиране се свиква и дори в последствие не ти прави впечатление... ;)
NISSAN FOREVER!!!

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от belata » 11 юни 2011 09:38

lubashki777 написа: Не забравяйте все пак,че У60 е модел 1988г.,докато 70-ката е 1991г.,а у61 е вече 1998г.Това също е от значение!
Между другото....по-стария у160/като на доктора/, е още по-тесен....Явно има подобрение в годините!
П.П.Беличка,с въпросното подпиране се свиква и дори в последствие не ти прави впечатление... ;)
Грешиш Либе,70 серия започва производство през 1985г. и купетата им не търпят промяна осезателна и до наши дни,както всъщност са и Г-етата и Дефендърите,само дето на мястото на 2,4 ТД слагат 4,5ТДИ осмак :mrgreen: ,а по принцип с всичко се свиква,но е нелепо толкова солиден джип като Патрол Y60 да е по тесен на шофйорското място от Витара примерно,Самурая е също толкова неудобен,но е смешно за сравнение.
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
STEF BMW
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 5041
Регистриран: 04 фев 2008 23:22
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от STEF BMW » 12 юни 2011 20:30

А съдейки от годините на производство защо 2-ра генерация се оказа по широка с цели 5см. премерено от врата до врата от 3-та генерация?Нали на по новите модели се изчистват ... да ги наречем проблемите и недостатъците допуснати в производството на предните им по стари братя и сестри?Ами защо отново на Натовските "Рънъри" - да ги наречем, управлението им е като на лека кола т/ст рейка ... нима е по здраво от секторна кутия със спомагателен хебел.Ето това не мога да си обясня не, че нещо, ама нали с годините се изчистват проблемите?
И отново идваме на приказката "пълно щястие ... няма" така, че споровете са вечни и винаги съществуват плюсове и минуси!Кой колко е по широк или по тесен ... не е толкова от значение, по важно е на собственика да му е на сърце и джипа да покрива нуждите и изискванията му!!! ;)
Поздрави.

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от lubashki777 » 13 юни 2011 07:46

STEF BMW написа:А съдейки от годините на производство защо 2-ра генерация се оказа по широка с цели 5см. премерено от врата до врата от 3-та генерация?Нали на по новите модели се изчистват ... да ги наречем проблемите и недостатъците допуснати в производството на предните им по стари братя и сестри?Ами защо отново на Натовските "Рънъри" - да ги наречем, управлението им е като на лека кола т/ст рейка ... нима е по здраво от секторна кутия със спомагателен хебел.Ето това не мога да си обясня не, че нещо, ама нали с годините се изчистват проблемите?
И отново идваме на приказката "пълно щястие ... няма" така, че споровете са вечни и винаги съществуват плюсове и минуси!Кой колко е по широк или по тесен ... не е толкова от значение, по важно е на собственика да му е на сърце и джипа да покрива нуждите и изискванията му!!! ;)
Поздрави.
Стефка,тук въпроса не е дали е по-широко вътре,а по-скоро в разположението.При НисанаY60 мястото е много,но...поради доста широкия ръкав над ск. кутия,седалките са изнесени по-близо до вратите/говорим за предните седалки/.Съответно и като седне особено някой по-едър човек му подпира вратата малко притеснително/докато свикне де... :grin: /.
Не знам защо са решили да направят толкова широк ръкав.Като легнеш отдолу става ясно,че от ск. к-я до стените на ръкава има по близо 10-см. от всяка страна.Твърде е възможно да са го направили така с цел да се достига отгоре над кутията за ремонт и смяна на датчици,пробката за наливане на маслото е отстрани горе и т.н.
Това е основно момента....иначе място бол...в разпределението на предните седалки е всъщност проблема!
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

autoextreme
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 256
Регистриран: 20 май 2008 23:45
ПОЛ: МЪЖ
МПС: suzuki vitara
Местоположение: Стара загора , Харманли

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от autoextreme » 14 юни 2011 21:40

Aбе важно е педала на газта да е удобен.

Потребителски аватар
koko_s
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 642
Регистриран: 29 май 2010 12:34
ime: Калоян Тотев
ПОЛ: МЪЖ
МПС: УАЗ-469
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от koko_s » 15 юни 2011 12:59

А еи тва е наи важното :good:

Потребителски аватар
slavin
Модератор
Мнения: 3490
Регистриран: 18 ное 2008 00:06
ime: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от slavin » 15 юни 2011 16:42

Като ви слушам кое къде ви опира и подпира в тези големи машини, а в Рънъра почти не се събирам, а във Витарката ми е широко и високо. Леле какъв голям джип съм имал! :jchurrah:

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от belata » 15 юни 2011 18:26

slavin написа:Като ви слушам кое къде ви опира и подпира в тези големи машини, а в Рънъра почти не се събирам, а във Витарката ми е широко и високо. Леле какъв голям джип съм имал! :jchurrah:
Tова не е шега,наистина купето на Витарата е добре балансирано,ако не корозираше толкова и не беше проблемно окачването и,щеше да е джипка мечта.
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
barzia_85
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1583
Регистриран: 15 ное 2009 23:22
ime: гошо
Skype: burzia_85
ПОЛ: МЪЖ

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от barzia_85 » 15 юни 2011 18:39

скоро ша видите джипа мечта :p
луд умора няма

Потребителски аватар
veteran
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 446
Регистриран: 16 мар 2011 23:04
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Nissan Patrol Y60

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от veteran » 29 дек 2013 18:13

Toyota Land Cruiser 80 серия- това чудо може ли да се поддържа в Стара Загора :) . Намират ли се нови и употребявани части. Кое е по- практичното решение- 80та или 90та серия.
Поздрави !

Потребителски аватар
mi6emorkov
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 1189
Регистриран: 03 фев 2012 16:01
ime: Борис
Skype: bpetrov67
ПОЛ: МЪЖ
МПС: опел фронтера б
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от mi6emorkov » 29 дек 2013 19:52

Докторе , май започна филма :lol: :lol:

Потребителски аватар
veteran
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 446
Регистриран: 16 мар 2011 23:04
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Nissan Patrol Y60

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от veteran » 29 дек 2013 21:17

Купувайки нещо в България задължително е да се проучи дали този продукт може да бъде поддържан :) . Колкото и да е яка една кола винаги ще посещава сервиз. На всеки му се иска бързо и лесно да се отстраняват проблемите. Ние имаме едно колело което механиците гледат като извънземно. Един уж представител на фирмата ми предложи да ми съдейства да го изпратим в Германия и там да го сервизират :2051: срещу няма да ви казвам каква сума. Така, че да не се окаже,че 80та серия ще се поддържа в Турция или Гърция и за части да се чака по два месеца :) . Затова питам кой автомобил от дългите TLK може лесно и на нормални цени да бъде поддържан и успешно тунингован :)
Поздрави!

Потребителски аватар
belata
БAШ ОФРОУДЪР
Мнения: 3181
Регистриран: 05 фев 2008 21:49
ime: MUD ANGELS-STZ
Skype: belatatatatatatatatatatatat
ПОЛ: МЪЖ
МПС: TLC 70 Hybrid
Nissan Patrol Safary
Местоположение: Зарата

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от belata » 29 дек 2013 22:21

veteran написа:Купувайки нещо в България задължително е да се проучи дали този продукт може да бъде поддържан :) . Колкото и да е яка една кола винаги ще посещава сервиз. На всеки му се иска бързо и лесно да се отстраняват проблемите. Ние имаме едно колело което механиците гледат като извънземно. Един уж представител на фирмата ми предложи да ми съдейства да го изпратим в Германия и там да го сервизират :2051: срещу няма да ви казвам каква сума. Така, че да не се окаже,че 80та серия ще се поддържа в Турция или Гърция и за части да се чака по два месеца :) . Затова питам кой автомобил от дългите TLK може лесно и на нормални цени да бъде поддържан и успешно тунингован :)
Поздрави!
Отговора Докторе е "никой",качествения тунинг струва много пари,окачване 1000евро,лебедка може и китайска,както и шнорхел,части втора ръка са доста скъпи за 80 серия,имай в предвид че това фабрично е много тежка машина,дори и тез с блокажи изпитват трудност там където преминават малките джипки,хубавия мотор страда от биелни лагели,хубавите са скъпи,но след ремонта ще го карат и внуците.Аве тва е добър влекач за равнините,но не е за гората.
http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=679
Радиолюбителска позивна "LZ1BEL"
0888827481(виваком)

Потребителски аватар
lubashki777
Модератор
Мнения: 7516
Регистриран: 06 фев 2008 13:29
ПОЛ: МЪЖ
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Land Cruiser 80 серия

Непрочетено мнение от lubashki777 » 30 дек 2013 11:01

Ако гледаме от към подготовка за офроуд и издръжливост 80-ката е по-добре от 90-ка.това е основно заради целия преден мост и в повечето случаи 3-те твърди блокажа.Бих казал,че Тойота 80 е един невероятен джип за експедиционни цели.Ако те влече каране по горите и деретата,както и по тесни и заушени и обрасли забравени отдавна пътчета,то НЕ е твоята машина!!!
Търси нещо по-малко и с възможности за евтин тунинг.Преди години когато редовно излизах по горите с Патрола нееднократно съм имал проблеми с минаване между тесни дървета/Белата знае за какво иде реч ;) /.Тогава бях решил да си купя еди Самурай,да си го подготвя и да житкам с него само по заврени хард местенца.Ценово не е много скъп,а и е чудесна платформа за тунинговане и то бюджетно/евтино/!За беда...имахме някои другари каращи Самурай и след като влезнах в него установих,че ...не е за моите габарити :( .Така и идеята отпадна,но си беше ...добра идея!
Та осмисли си начина на употреба ,ако ще търсиш джипка.
Поздрави!
NISSAN FOREVER!!!

Отговори

Върни се в “ПРЕДСТАВЯНЕ И СРАВНЕНИЕ НА МАРКИТЕ ДЖИПОВЕ И ТЯХНОТО ОБОРУДВАНЕ”