Дата и час: 21 Ное 2018 17:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 4 от 4 [ 51 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: УСТРОЙСТВО НА ХЪБОВЕТЕ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Юли 2016 14:16 
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2014 21:56
Мнения: 7
Местоположение: София
Име: Павел Василев
ПОЛ: МЪЖ
МПС: ОФБ ДБ 3.2 V6 Фронтака
lubashki777 написа:
mi6emorkov написа:
Аз нямам хъбове , а някакви капачки , които са постоянно зацепени . Това добре ли е или зле ??? Като натисна копчето за двойното и то си включва веднага и обратното . Не намирам в нета ръчни хъбове за ОФБ .

Тераното ми беше също с капачки,които вече почти година си ги возя в багажника за резервен вариант :grin:
Та...с капачките са ти зацепени полуоските постоянно/твърда връзка/ и когато влючиш 4х4 от купето просто предаваш движението от трансмисията към предния мост и към предните колелета.
Преимущество:
1.Не се налага да слизаш ,за да зацепваш ръчно хъбовете/ако са ръчни де/
2.Спрямо всякакви видове хъбове с капачки е най-здраво и сигурно/а спрямо автоматичните пък съвсем/
3.Нямат никаква подръжка.

Отрицателни характеристики на капачките:
1.Зацепен ти е предния мост постоянно-т.е. и в режим 4х2 на заден мост от инерцията се въртят полуоските и предния диф,както и предния кардан.
2.Поради точка 1.-джипа губи някаква мощност на заден мост,защото трябва да преодолява допълнително съпротивление на зацепената предна трансмисия
3.Поради точка 1 и 2 -разхода особено в градски условия/т.е. постоянно ускоряване и намаляване на скоростта ,както и тръгване и спиране много често/ се увеличава и може да достигне от 1-1.5л./та 100км. повече.
4.Предната трансмисия се износва от въртене по инерция с хиляди километри,което е излишно!
5. Не можеш да маневрираш с ремърке или каравана примерно само на заден мост ,но на бавни скорости,защото предния мост е зацепен постоянно.Маневрирането е по-удачно само на заден мост,защото повечето джипове са партайм/т.е. нямат междинен диференциал,който да компенсира по-големия път на предния мост спрямо по-малкия път на задния мост/и маневриране на сух асфалт в режим 4х4 натоварва много трансмисията и може да се стигне до неприятно счупване на нещо.
Това е братле...
По всички гореописани причини ,хората са измислили един оптимален вариант и той се нарича ръчни хъбове.при тях единственото неудобство е ,че се налага да слизаш и да ги влючваш ръчно,но пък преимуществата им са повече от това!
П.П.Хъбове за твойта Фронтера мисля че има....мини през магазина да говорим някой ден ако искаш ;)
Аа..и имам да ти задавам едни въпроси за яз. Тошков чарк... :) ,така,че ще се радвам да се видим!
Поздрави!


Отскоро съм с Фронтера Б 3.2 V6, днес си поръчах ръчни хъбове от Данчо, точно поради гореизложените причини, които Любо много добре ги е описал :), нямам търпение да получа другата седмица хъбовете, да ги монтирам и да засека по-малкия разход след като няма да се въртят напразно и амортизират предните карантии, зимното време ще ги включвам постоянно хъбовете и при нужда само с бутона ще включвам предното, а пък през цялото лято ще си карам с изключени хъбове и малко икономия на гориво, също така при нужда мога да ползвам само задни бавни :)



_________________
Нещо, което работи, не се пипа!

ОФА КБ C20NE - Бивша.
ОФБ ДБ 3.2 V6 - Фронтака.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: УСТРОЙСТВО НА ХЪБОВЕТЕ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Юли 2016 11:25 
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2014 21:56
Мнения: 7
Местоположение: София
Име: Павел Василев
ПОЛ: МЪЖ
МПС: ОФБ ДБ 3.2 V6 Фронтака
Колеги, относно ръчните хъбове, понеже при мен са с капачки - Фронтера Б, не знам дали към китайските хъбове ще има включен комплект зегерки и шайби, дали ще ги има включени, че не съм поръчвал китайски ръчни хъбове досега, на предишната ми ОФА бях с AISIN, но за съжаление не мога да намеря вече такива, та трябва ли да монтирам зегерките към канала на полуоските при монтажа на ръчните хъбове, не знам как е тази подробност при фронтера Б при монтажа на ръчните хъбове?

p.s. Сега видях схемата на първа страница на темата, схемата за ръчните хъбове, остава да разбера дали ще имам от въпросните зегерки включен комплект към китайчетата, и ако не, да препоръчате откъде мога да намеря и с какъв размер трябва да са тези зегерки, че не видях по номера им на схемата, за шайбите видях какъв трябва да е размера им?

p.s. Правилно ли съм разбрал че при Фронтера Б ДБ, като сложа ръчните хъбове и ги изключа, няма да се въртят следните предни карантии, предния кардан, предния диф и полуоските?



_________________
Нещо, което работи, не се пипа!

ОФА КБ C20NE - Бивша.
ОФБ ДБ 3.2 V6 - Фронтака.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: УСТРОЙСТВО НА ХЪБОВЕТЕ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Юли 2016 15:35 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4329
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
да, нищо няма да се върти ако не е с вакум! а зегерките би трябвало да са в комлекта



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: УСТРОЙСТВО НА ХЪБОВЕТЕ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Юли 2016 17:25 
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2014 21:56
Мнения: 7
Местоположение: София
Име: Павел Василев
ПОЛ: МЪЖ
МПС: ОФБ ДБ 3.2 V6 Фронтака
marinhaker написа:
да, нищо няма да се върти ако не е с вакум! а зегерките би трябвало да са в комлекта



Имаш предвид с вакума, ако не съм натиснал и бутона за 4x4 което включва дисконектора с вакума, с една дума при изключени ръчни хъбове и изключен от бутона за предното, няма да се върти нищо, така ли да го разбирам, досега съм карал само Фронтера А, та затова така питам подробно?



_________________
Нещо, което работи, не се пипа!

ОФА КБ C20NE - Бивша.
ОФБ ДБ 3.2 V6 - Фронтака.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: УСТРОЙСТВО НА ХЪБОВЕТЕ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Юли 2016 21:29 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Павка, така трябва да е...Щом не си задействал вакуума от купето, той няма да е зацепил предния мост и съответно като няма и зацепване към колелетата всичко ще е в покой!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: УСТРОЙСТВО НА ХЪБОВЕТЕ
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Юли 2016 11:32 
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2014 21:56
Мнения: 7
Местоположение: София
Име: Павел Василев
ПОЛ: МЪЖ
МПС: ОФБ ДБ 3.2 V6 Фронтака
lubashki777 написа:
Павка, така трябва да е...Щом не си задействал вакуума от купето, той няма да е зацепил предния мост и съответно като няма и зацепване към колелетата всичко ще е в покой!


Любо, сега разбрах че при Фронтера Б, които са фабрично с капачки също не се върти предния кардан и дифа, докато не натисна бутона, единствената разлика с ръчните хъбове е че като ги изключа, няма да се въртят полуоските и касетата в дифа.



_________________
Нещо, което работи, не се пипа!

ОФА КБ C20NE - Бивша.
ОФБ ДБ 3.2 V6 - Фронтака.
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 4 от 4 [ 51 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

cron