Дата и час: 21 Ное 2018 16:48

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 1 от 2 [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кола...
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Мар 2017 23:22 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
Здравейте офроудъри,

Дълго време се колебаех, дали да споделя тази весела история, или да я пазя за прекрасните вечери край огъня до някоя хижа,но в крайна сметка нали затова са форумите, да се посмеем заедно, и да си загубим времето възможно по приятно. И така:
Обичам планината, и всеки свободен ден гледам да съм там – горе, сред природата и в гората.

Преди много години /може би повече от десет/, ми се роди гениалната идея, да си имам Жип, за да мога да стигам и до по-отдалечените места, до които трудно за един ден може да се стигне пеша. Започнах да се интересувам от автомобили 4х4, кой – за какво, как и защо. Каква е подръжката, колко гори, какво обслужване иска, колко е надежден и т.н. Нама да крия че мечтата ми беше, а и все още е Toyota Land Cruiser HDJ80 8) – истински камион, за истински офроуд... Така започнах със увлечението ми наречено „проходима кола за гората”, като в началото бе с Нива, по-късно и с Витара. И така до наши дни, когато един познат се обади, че искал тунингована джипка, но средствата са ограничени, и трябва да се включим в бюджет до 10к. Не иска лека кола на високи гуми, а истинско 4х4 /истински джип за толкова пари??? :o /– ами сега??? – Какво да е това животно ??? – Щом бюджета е толкова, значи трябва да се влючим в цена за придобиване не повече от 5,5 – 6 хил. лева. И започна едно обикаляне из цяла България : То не бяха Черокита, Витари, Кии, Теракани, та до Видин скокнахме да видим дори и една Тойота. Навсякъде ударихме на камък, или напълно изгнили, или мотора си пее само в горните октави.... И така до един слънчев следобед, в който познат ми сподели че негов съсед си продавал Тераното и караваната, и щял да забягва към Щатско. Намя лошо, да го видим това Терано – 2.7 мотор, дълга база, ръчка, 97г. Речено – сторено, на пръв поглед, няма дупки по купето, нормални следи от клони в гората по боята, мотора с добър звук, има и ряз. Давай да го караме в сервиза да го видим отдолу как е.... общо заключение от всичко до тук – това е най доброто до сега което сме видели за тез пари.... Въртя телефоните:

– Братчет, намерих ти таратайка, ела до Казанлък да я видиш....

– Няма кво да я гледам, щом ти харесва – капарирай, вземам я....

Давам капарото, ама нещо все ме човърка отвътре, мисля на ум - без да я види....., дадох капарото, сега може ли ми извъртя някой номер.... Ха, така и стана, обаждане в 23,30ч. :

-Със жената се скарахме, нямало толкова пари сега, отказвам се.....

-Ама как, аз я капарирах вече.....

Та така, получи се епопея в стил Хамлет: трябваше да прежаля капарото, или да си купя още една кола.... Започнах да си мисля на глас – Какво толкова, ще я поразтъпча малко по горите, а междувремено ще я пусна за продажба, цената е добра, като се обади някой да идва и да я взема... Да, ама не – за два месеца едно позвъняване, със смешно предложение – Абе човек, ти снимка ли искаш да ти направя за тез пари... Мислех да я обявявам и в офроуд форуми, но ми прозвуча като „на краставичар - краставици да продавам” и се отказах.
След няколко месечен престой в сервиза, и местене от един ъгъл в друг, че все на някой му пречи, взех решение да я повдигна, че паяците я нападнаха и от вътре, и от вън. Язък за Убавата джипка – цялата обгърната в прахоляк и паяжини, на нищо не приличаше. И се започна едно четене, за особености на мотора, болежки и събиране на необходимите части: пружини, амортисьори, биалетки, носачи, къде имаше гумен тампон – всичко на земята, гуми, джанти, и така се започна....

Лошото е, че не остава много свободно време, за да се занимавам по подробно с нея, но така пък е по сладко, на ден по лъжичка.... Девиза ще е: ”Когато мога, и колкото мога....”

Убавицата....


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Мар 2017 10:26 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Еха...интересна тема се заформя... :good:
На времето след като продадох първата си любов Нисан Патрол-а, тръгнах със сумата в джоба и голямо самочувствие, че имам "много пари" на разположение да търся нов джип.Най-важното условие беше да е дълга база и да е в в добро състояние/най-вече без ръжди и без проблеми по трансмисията/
И аз като вас...изгледах сигурно над 30 джипа/от тях над 12 Терано-та/.Всички или ми бяха тесни, или бяха в лошо техническо състояние и ...всичко беше доста отчайващо.При мен лошото е, че ползвах джипката си и като всекидневна кола, та...де-факто останах и пеш... :?
В процеса на търсене и избор въобще на какво да се спра/то не бяха Паджерота, Галопери, Гранд Черокита, Хонда CRV, Хюндай Старекс-това най-много го исках, но не попаднах на добър екземпляр и т.н./ми попадна на снимка и Нисан Терано...по-точно дори модела след 2000г./като моя/.Променената му визия веднага ми направи много добро впечатление.Тогава поразгледах, прочетох и разбрах едно...Този джип е една страхотна комбинация от съвременно купе и то с много завоско включени екстри/ABS, Еър беци, климатик, ел. огледала с подгрев, ел.стъкла, централно, чупещ волан и т.н./, и...стар като концепция двигател на който се носи славата, че е неубиваем!
Тогава започнах да гледам Терано...както писах и по-горе, от тази марка и модел изгледах не по-малко от 12 джипа/някои дори ходиха да ги гледат колеги, от по-далечни дестинации/
В крайна сметка...купих /след перипетии и ходене на 30.12. с Реното на жената и то през прохода Троян -Кърнаре, в сняг да гледам две предложения в Троян :o /първото Терано което бях гледал.Голям пазарлък беше, големи увещания, имаше хвърляне на сума от мен на масата и...връщането и отново в моите ръце от продавача, но най-накрая...кандиса и стигнахме до консенсус.
Така купих моето Терано и вече 5 години си го карам без проблеми.Като цяло съм много доволен от тази машинка.
Тунинговах си я според това което прочетох по форумите, като взех за база максималните допустими стойности за всяка промяна, с цел това да не се отрази на здравината и пробега до ремонт на джипа.
Мисля...че въобще не си сбъркал.Джипа сам те е намерил и ...мисля ще останеш възхитен и много доволен от него.
Ако го тунинговаш правилно, ако го поддържаш както трябва, ще забравиш кога си го купувал и кога си му правил някакъв ремонт дори!
Успех на проекта и ако имаш нужда от нещо или инфо свиркай...насреща съм!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 10:47 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
Работата върви с малко позабавени темпове, но все пак върви. Гумите са 31", но джантите са ЕТ -13, което си е малко притеснително. Сменихме тампоните на задните надлъжни щанги, в очакване съм на тампоните на напречната щанга. А някой тампони излизаха само така:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 11:14 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
Нещо не мога да се оправя със писането на текст след снимките.
Пружините и носачите пристигнаха, днес ще захапваме едната страна. Колебанията са ми за амовете. Давайте предложения.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Мар 2017 09:30 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Отзад аз лично съм заложил на амове от Патрол Y60.По-усилени са и са около 30мм. по-дълги/т.е. ще компенсират донякъде по-високите пружини/.Единственото нещо, което се налага е да се направят дистанционни втулки на струган за долното ухо, защото на амовете на Тераното отвора е с 2мм. по-малък.
За отпред, аз лично сложих на TJM някакви усилени/дори подозирам, че май не са точно за Терано, защото долу не влизаха на ухото за захват към носача, но с малко припиляване на гумата на тампона станаха.../.Доста са дебели и дори с носачите на Спарки пок горе съм им накривил предпазния ботуш.Спрях са на такива, защото след смяната на бронята с метална и монтажа на лебедка...предницата се натовари допълнително с едни 70-80кг. и започна да "кълве".Сега нещата са относително идеални... ;)
П.П.И ...писал съм ти ЛС... :hmm:
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Мар 2017 10:37 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4329
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Честито и от мен, марката Нисан-завладява форума :)!

Относно амовете, защо не пробваш при Филчев-естествено ако те устройва цената!
Аз карам от пред с Кони, задните ми са Ранчо-само да се видя с някой лев и започвам смяната им!-супер недоволен съм!

Относно снимките - ако искаш мога да ти дам достъп до нашето фтп -пиши ми на Л.С.!



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Мар 2017 00:21 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
Благодаря за мненията, та да започна подред:

lubashki777 написа:
Отзад аз лично съм заложил на амове от Патрол Y60.По-усилени са и са около 30мм. по-дълги/т.е. ще компенсират донякъде по-високите пружини/.Единственото нещо, което се налага е да се направят дистанционни втулки на струган за долното ухо, защото на амовете на Тераното отвора е с 2мм. по-малък.

За отзад ми е ясно, че трябва да са по дълги, но с тези усилените не тресе ли като каруца?

lubashki777 написа:
За отпред, аз лично сложих на TJM някакви усилени/дори подозирам, че май не са точно за Терано, защото долу не влизаха на ухото за захват към носача, но с малко припиляване на гумата на тампона станаха.../.Доста са дебели и дори с носачите на Спарки пок горе съм им накривил предпазния ботуш.Спрях са на такива, защото след смяната на бронята с метална и монтажа на лебедка...предницата се натовари допълнително с едни 70-80кг. и започна да "кълве".Сега нещата са относително идеални... ;)

За предните също са доста въпросителните. До сега не се бях интересувал по какъв начин се смятат, и доста сложна наука се оказа, та от там се породиха и многото въпроси. Аз метална броня няма да правя, и лебедка не мисля да слагам, защото автомобила ще се използва предимно за неделни разходки, докато се появи новия му собственик.

marinhaker написа:
Честито и от мен, марката Нисан-завладява форума :)!

Е не де, нищо и няма на марката, нали с конкуренцията се ражда успеха.

marinhaker написа:
Относно амовете, защо не пробваш при Филчев

И това го мислех, дори ми даваш добра идея, да говоря с Евгени да предложи нещо. Но това не е моя автомобил, не се чувствам комфортно в него, тясно ми е, и не съм свикнал краката ми да са сгънати в колената по време на шофиране, при положение че не съм с наднормено тегло, имам чувството че съм прегърнал волана, макар че седалката е в максимално задно положение.

marinhaker написа:
Аз карам от пред с Кони, задните ми са Ранчо-само да се видя с някой лев и започвам смяната им!-супер недоволен съм!

Да разбирам ли, че предните се справят добре?
А за задните даже се учудих, четох доста положителни мнения в руски форуми. Какво по точно не им харесваш?

Очаквам и други мнения, давайте предложения. Кой от какво е патил, и какво би повторил в различни пътни условия и комплектация на машината.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Мар 2017 09:02 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Не вози като каруца...поне при мен, но аз има в багажника винаги едни 100кг., които може би спомагат за по-мека возия.Така или иначе, ако отзад сменяш пружините с лифтови такива...возията става по-твърда.Просто трябва да намериш оптималния вариант, защото има много фактори за това как ще вози...Най-малкото пълен с багаж ли ще се кара по-често или с празен багажник!
С на Филчев амове ще ти тресе като каруца ...много повече ;) .Те са нас насоченост за състезателни цели и са проектирани за тежки натоварвания/скокове и стабилно поведение на джипа при висока скорост на пресечен терен - при това положение...няма как да ти возят комфортно при нормална експоатация/
Ако искаш по-мека возия...просто слагаш маслени амове и това е.Примерно аз в началото бях сложил маслени амове на Токико от Патрол отзад.След това Гошо ми подари старите амове на Трел Мастер от бившия ми Патрол, които са газови, но аз много не усетих разлика в по-твърдо возене.При всичси случаи има, но явно не е фрапиращо голяма.
П.П.Лебедката е нещо, което те прави доста независим извън пътя.Ако я имаш...стигайки в неделната си разходка до някое по-лошо местенце за преминаване имаш куража да го минеш, защото знаеш, че ако нещо се обърка с лебедката ще се извадиш сам и ще продължиш напред.В обратния случай...или трябва да сте поне два джипа, за да има един за асистенция или...за съжаление не се решаваш да преминеш през въпросното гадно местенце и не ти остава нищо друго освен да се върнеш.Лошото е, че в този случай си проваляш дестинацията и плановете за ...неделната разходка.
Движението извън асфалта винаги крие изненади и джипа трябва да е подготвен за тях.В обратния случай се молиш да не се появи нищо екстремно по маршрута ти, което не ти позволява да се отпуснеш и да се насладиш на разходката!
П.П.П. Забравих да попитам...А новите джанти с какво ЕТ са...Ако са с такова каквото са заводските си сбъркал.Джантите трябва да са малко изхвърлени, за да ти компенсират лифта.В противен случай джипа става по-нестабилен :idea:
Заводски на Терано 2 джантите са с ЕТ+25, а максимума при който не се претоварва много предницата и нямаш проблем при завиване да ти упират гумите е ЕТ0...Конфигурацията за лифт на Тераното според мен в максималния си безопасен вариант е:
1. Повдигане от зад в порядъка на 6-7см./това е нещо като 2,5 или 3"-аз заложих на 3", с цел като се слегнат малко да си дойдат точно колкото искам - т.е. около 6см. реални и постоянни/
2. Натягане на Торсиона отпред - максималното безопасно и не претоварващо карета е около 72-73см. от арката на калника до долния ръб на джантата/това е за 15" джанти/
3.Задължително монтаж на лифтови амове с цел първо да не губиш хода/това става ако останеш при по-високи пружини с късите заводски амове/, защото именно ходовете те правят по-проходим и второ...при рязко разпъване може да прецака късия амортесьор при удара в горно разпънато положение.Амовете може да са газови, може и маслени...последните ще возят една идея по-комфортно на асфалта, но пък ще ти клатят повече и ще те правят по-нестабилен извън пътя.Сам си избираш приоритета!
4.Джантите задължително по-изхвърлени от заводските.Максимума е ЕТ0, което ще рече по 25мм. на страна или общо 5см. разширяване на стъпката на джипа.По-изхвърлени вече носят проблем.Пренатоварваш прекалено много предницата и...при завой с 31"х10,5х15 ще ти опират толкова много, че ще се наложи рязане на калника и т.н. по-хард процедури.
Това е в груб вид ;)
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Мар 2017 18:25 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
Благодаря Любо, полезни съвети, както винаги.
lubashki777 написа:
Ако искаш по-мека возия...просто слагаш маслени амове и това е.

Ще се се кара по често празен, значи ще се минава на вариант с маслени.
За Филчев, идеята ми беше да изприказвам с него за какво смятам да го използвам, а той да даде някаква насока, нямах предвид да слагам от неговите.
lubashki777 написа:
Лебедката е нещо, което те прави доста независим извън пътя

Тук си абсолютно прав, дори пак прерових темата ти, за да се ориентирам , но нищо не открих като размери на бронята която си направил, или се бъркам с темата на Марин за бронята за Тойотата му. Върти ми се в главата някаква сума от около 200лв. за материали, но може и да се лъжа. Нека попрехвърля малко работата, а бронята ако има такава, ще е на по късен етап.
За кратко време доста информация поех, и стана една каша, кое от къде, за какво , колко и т.н. От друга страна, се чудя дали да наливам толкова пари в тази кола, защото колкото повече наливаш, толкова повече губиш при продажба, поне ще ме споменават с добро.
lubashki777 написа:
...А новите джанти с какво ЕТ са...

Това го бях написал малко по нагоре в темата: ЕТ -13, и това ме притесни до известна степен, но ако се наложи, ще играе флекса.
lubashki777 написа:
...Натягане на Торсиона отпред - максималното безопасно и не претоварващо карета е около 72-73см. ...

Напълно достатъчно според мен. Нещо уморен ми се струва, но като стигна до там ще пиша и за него.
lubashki777 написа:
... Задължително монтаж на лифтови амове...

Е тука е въпроса: Каква марка??? – Че избор голям, а кое ще ми е най добре за мека возия – маслени – ясно, но какви??? –Koni, KYB, Bilstein, Monroe, Sachs…Хайде помагайте.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Мар 2017 08:20 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4329
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
Конито е при препоръка на Бакалов- нисана с който се състезава е с кони! Но при мен нещата не са добре-прекалено са твърди, Декември 2016 преди да се почупя отново, се наложи да сменя шарнирите-свалих и амовете които бяха настроени на средна твърдост, регулирах ги на най мекото возене-останах с чувството, че няма разлика! При твърд амортисьор се разбива ходовата част поради намален ефект от амортизация!-Това е за отпред.

Задните ми са ранчо рс 9000 (по спомен)-там същата работа направо се разкърца всичко по колата!
Как стоят нещата при Филчев, имат компенсаторни съдове при които могат да се регулира твърдостта в зависимост от товара на джипа-и както е писал Любака, че са твърди е малко в грешка. Могат да се направят както пожелае клиента ;) При разговорът ми с него, предложих да свалим диаграмата на ранчото и новите които мисля да са от него най-високата твърдост да е тази като на ранчо! Защо мисля така да направя: понеже като я натоваря за дълго пътуване по черно вози като лимузина, но товара е 300кг.+, а като е празна направо е ужас! На едно състезание видях едно чероки с амове на Филчев как мина мечите стъпки-това се постига единствено с меки амортисьори! Карал съм и с Монро Адвенчър-там е пълна трагедия! Заключението до което стигам е, че ако нямах лифт щях да си запазя оригиналните амове!
Как стоят нещата при пружините: Реших да "спестя" някой лев като сам си ги сметна- от пред сложих на 120-ка(по дебел тел с еднакъв брой навивки), от зад поръчах един комплект в Крън, но пружините много бързо омекнаха, поръчах втори комплект в Крън които добре се държаха но ми бяха ниски (това всичко по сметки на инженерите в завода), накрая видях с какъв софтуер работят-та си изтеглих демо версията за 30 дневен период, сметнах си аз пружините (приблизително излязоха като размера на 80-ка)-дадох да ми ги направят и вече няколко години нямам никакви грижи с пружините! До какво заключение стигнах: Не са изобщо лоши Крънските, но трябва да са правилно сметнати! Естествено стоманата е различна (51hrV4) от оригиналните (X1K-по спомен). Иначе водеща марка си е олдмен- но цената е друга ;)



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Мар 2017 08:40 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Не съм сигурен, че ще намериш лифтови, които да са същевременно и ...маслени... :hmm:
Поне до момента единствените лифтови, които съм срещал са газови!
Монро, Билщайн и Закс, едва ли ще намериш лифтови...
По-скоро марките са Трел Мастер/аз карах и Патрола и сега Тераното с това окачване и съм доволен/, Оме, Айрън Мен, TJM, Добинсън и т.н.
Според мен на който и производител да скочиш няма да има проблем.Всичките са качествени и са утвърдени имена в производството на тунинг окачване на джипове.
За джантите единственото ти претеснително е до колко ще си стабилен на странични наклони, а и в завоите по асфалта с по-голяма скорост.За упирането в подкалниците няма да има проблем.Реално си разширил стъпката с 1,2см. на страна, което е наполовина от това което е макса /2,5см./, ама то ще се чуе...
П.П.В моята тема не помня да съм писал размери на бронята, нито пък да са поствал чертежи!
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Мар 2017 22:21 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
След много мислене, и чесъне, отзад заложих на бюджетно решение - Монро, само че за Патрол Y60 - еднотръбни - газови. Доволно компенсират по-дългите пружини. Тампоните на надлъжните и напречната щанги също подменени с полеуретанови.
Отпред горните носачите са сменени, нови биалетки, нови тампони на долните носачи. Днес мина и стенд - доста си поиграха колегите, за да я вкарат в пътя. Торсиона натегнат до 73см. - Останаха само предните амове, и най вероятно ща са Trail Master - доставка до 15 дни.
Волана странно започна да тресе - най вероятно някой тампон на двигателя. Утре ако остане време, ще се заема и с тях.
За мое успокоение днес си поръчах и демпфер, а по интересното е, че има оставени уши на щангата за него, така че няма да се наложи да се правят закрепващи елементи и за него.
Дясната гума днес събори калобрана при пълен завой надясно, закачи го с външната част на гумата, така че и там ще се гледа какъв е проблема.
Общо взето започва да прилича на Жип.
Праговете са доста зле, единият като го разчовърках се отвори доста прилична дупка, от другата страна не посмях, но и там няма да е по различно. Само че тях ще ги оставя за десерт, като приключа със всичко останало.
Рапорт даден....


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Мар 2017 07:42 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Добре се получава.
Биелети само оригинални...останалите и най-качествените карата макс 2-3000км.Оргиналните изкарват при средна натовареност 12-15000км.
В последно време аз лично не долюбвам амовете на Монро.Свалиха и много качеството и има доста проблеми с тях.Дано да имаш късмет...
Щом имаш ухо за демпфер на централната щанга, значи...тя е сменяна.Такова ухо има на въпросната щанга само на Терано 1.За това и някои производители правят щангата и до днес с ухо...понеже иначе тя е еднаква, за да може да става и за двата модела Терано... ;)
Очаквам продължението...



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Мар 2017 15:21 
Младши офроудър

Регистриран на: 19 Фев 2015 22:16
Мнения: 44
ПОЛ: МЪЖ
Биелетите са като тези на снимката долу, безшевна тръба с 3мм шина, само че тези отидоха в коша. Сториха ми се прекалено тънки, и сегашните ги направих с 4мм шина - доста по здрави и масивни станаха. Тях не съм ги снимал, че деня в който ги направихме, ги монтирахме веднага. Със тампони от ДБК Димитров, от темата за окачване на Спарки, от соф. форум.
За монрото какво имаш в предвид - че имат много рекламации, или друго?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Terrano - Second Hand , или как се сдобих с още една кол
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Мар 2017 07:59 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Да...с тези биелети няма да имаш проблем.
Въпрос...тампончетата от къде ги намери, че аз от където взех за моите, вече няма? Моите са от ухото на заден амортесьор на Рено...май Канго... :hmm:
А за Монрото...ами да...има доста рекламации, а отделно от това и аз лично имах точно същото Монро на Патрола и за година...единия амортесьор нещо се прецака...не протечете а обратното...стои като надървена пружина и не можеш да го свиеш...Натискаш го надолу, а той пружинира и се връща нагоре веднага...Така и стоят някъде долу в мазето...
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 2 [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: