Дата и час: 18 Юни 2018 12:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 1 от 22 [ 321 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 07:09 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2009 21:26
Мнения: 1024
Местоположение: Тирол
Име: Виктор
Skype: viktor4o_13
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Любашки, от къде мислиш да я подхванеш? :)



_________________
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 10:19 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
v69 написа:
Любашки, от къде мислиш да я подхванеш? :)

Ха ха ха... :lol: :lol: :lol: утрепа ме!!!
Чакай бре...още номера няма...
Подготовка експедиционна ще има разбира се.автомобила съм го избирал,точно да ми върши работа за тази цел.
Трябва само да подредя приоритетие/т.е. кое по-важно от другото/,че ми се иска и това и онова и другото да направя изведнъж...а това няма как да стане в днешното финансово положение!
Като начало мисля че нещата по важност ги степенувам така:
1. смяна на предните външни маншони/скъсани са и двата,но каретата за сега са здрави/
2.Смяна на филтри и масла-т.е. обслужване/ангренаж няма да се сменя,защото просто няма такъв.Мотора не е дори с верига,а е направо със зъбни колелета :idea: /
3.Следва повдигане на автомобила/на някой може да му изглежда че това действие трябва да е по-назад в списъка,но...за да се сложи подходящия размер гуми трябва първо да се понадигне машината/
Самото повдигане ще е в някакви нормални граници....просто за да мога да вкарам спокойно 31-ци гуми
4.Следват гуми-умувам още какви да са :hmm: Размера е ясен,но въпроса с шарката и типа на гумата все още стои.Хубавото в случая е че имам време да мисля!
6.Монтаж на надлъжни багажни рейки на покрива,че няма да мога да си нося покривната палатка
Тук има един проблем...първо,че за монтажа ще трябва да пробивам покрива/една болезнена за мен операция/ ,и второ трябва отдолу на местата където ще се захващат рейките да се подсили с някакви допълнителни планки,че иначе им дават малка товароносимост.Цялата процедура ще е свързана и със сваляне на тапицерията на тавана :o ...а бе голяма кушия ...
7. Ще умувам как най-малко да разваля визията и оргиналното състояние на автомобила,за да направя места за повдигане с Хай Лифт
Предната броня не е проблем,ама задната....ще видим.. :hmm:
8.Монтаж на шнорхел
9.Изработка на задължителните чекмеджета в багажния отсек
10. Монтаж на допълнително отопление в купето-може би под формата на някоя печка Вебасто/дори и суха/
11.Монтаж на лебедка-поне предна... :grin:
12. Монтаж на външно осветление,което да ми осветява отзад/под формата на халогени или някакви други фарчета на покрива или нещо подобно/
13.Монтаж на парктроник/дори това хич и не е на 13-то място а някъде в началото,защото задницата е доста навирена и трудно се определя колко място има зад теб.При оскъдното място за паркиране в града си е направо необходимост/
Ами това е за сега...плана.. :)
Ще видим още колко неща ще ми щукнат в процеса на преобразуване... :hmm:
Поздрави!
П.П.Хаха....филма ще е многосериен...Още не съм си написал мнението и вече започнах да се сещам и за пропуснати точки от плана.Една от тях е...чип-тунинг Стойността му е около 200-300лв ,но машината ставаот 125 на 145 к.с. и нещата рязко се променят!!!Започва да върви още по ненормално, в същото време да гори по-малко... :idea:
Е хайде стига толкова,че се размечтах точно преди нова година...Ще видим какво ще стане!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 11:03 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3456
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
lubashki777 написа:
Е хайде стига толкова,че се размечтах точно преди нова година...Ще видим какво ще стане!

Точно пък е момента да ти пожелаем да ти се сбъднат всичките изброени точки през следващата година и най-вече да си жив и здрав да се радваш на промените!


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 11:12 
Offroad Фен
Аватар

Регистриран на: 05 Ное 2011 11:31
Мнения: 935
Име: Стефан
Skype: не мога да го понасям!
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Canon 450D
Раница за него - Mazda 3
Любо, да ти кажа аз бих оправил чипа веднага след маслата... Имам опит с моята кола и разликата е много приятна. Карам я така повече от 50 000 километра и няма за сега никакъв проблем по двигателя. Единствен минус е, че припушването при ускорение се увеличи, но пак е в много приемливи граници.



_________________
Имам болезнена неприязън към глупостта. Болезнена, та чак до глупост...
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 12:51 
ОФРОУДЪР

Регистриран на: 11 Ное 2011 11:13
Мнения: 90
Местоположение: Гр.Варна
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota hilux surf 3,0
Пожелавам ти да се справиш бързо със заложените промени.Дано да има бюджет, че то най вече от това зависи!!!
Ще следя с интерес.
Поздрави и успех! Весело посрещане на новата 2012г.



_________________
Има повече места отколкото пътища.
(Джани Родари)
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 16:39 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 10 Мар 2010 12:15
Мнения: 672
Име: Милен
ПОЛ: МЪЖ
Любо добър план,харесва ми! Пожелавам ти през новата година да реализираш всичко което си замислил! :santasmiley:


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Дек 2011 18:49 
Член на Офроуд клуб Стара Загора
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2009 23:22
Мнения: 1583
Име: гошо
Skype: burzia_85
ПОЛ: МЪЖ
Любо, радвам се, че си намерил подходящата машина за теб и нека през новата година реализираш всичките си мечти!



_________________
луд умора няма
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 11:30 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Благодаря приятели!
Надявам се,ако не всичко,то поне една голяма част да отхвърля през 20012г.
Chertoianov написа:
Любо, да ти кажа аз бих оправил чипа веднага след маслата... Имам опит с моята кола и разликата е много приятна. Карам я така повече от 50 000 километра и няма за сега никакъв проблем по двигателя. Единствен минус е, че припушването при ускорение се увеличи, но пак е в много приемливи граници.

Стефко...сподели къде си го правил,на какви пари.Разхода казват ,че падал след подобна интервенция...вярно ли е това :hmm:
Поздрави на всички!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 16:16 
Offroad Фен
Аватар

Регистриран на: 05 Ное 2011 11:31
Мнения: 935
Име: Стефан
Skype: не мога да го понасям!
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Canon 450D
Раница за него - Mazda 3
lubashki777 написа:
...
Стефко...сподели къде си го правил,на какви пари.Разхода казват ,че падал след подобна интервенция...вярно ли е това :hmm:
Поздрави на всички!

Нарочно питах и разбрах, че твоят двигател не е комънрейл. Моята кола е с такъв и опита ми е с него, разбира се. Но ще ти разкажа.
Докато проучвах стана ясно че има два начина. По-евтиния е с т.н. Power Box. Аз съм именно с такъв вариант. Единственото нещо, което прави е да прихваща сигнала за управление на налягането в рейката на бордния компютър, коригира ги спрямо параметрите на двигателя и ги подава към клапана. Така в рейката се създава по-високо от номиналното налягане за съответния режим на двигателя, което води до по-добро разпрашаване на горивото, което пък така гори по-добре. Power Box-а не пипа никакви други настройки, а плюса му може да се махне винаги. Пък и с потенциометрите на кутийката могат да се променя поведението на двигателя, докато улучиш това, което ти трябва. Този вариант обаче е само за комънрейл двигатели, до колкото зная.
Втория начин е пълно ремапване на софтуера на компютъра. Това до колкото зная работи и на двигатели от по-старото поколение. Там вече се задават напълно нови стойности на параметрите за управление на бордния компютър, включително и клапана за управление на налягането в турбината. Аз ползвах услугата на една варненска фирма и когато погледнах набързо намерих това:


Цената е повече от добра, защото когато аз гледах, цените бяха някъде над 1000 лева.

А за разхода... Разхода е според карането. На мен ми трябваше повече мощност, за да я използвам. Ускорението на колата ми се подобри с около 2 секунди до 100 километра (сега с по-агресивни настройки на кутийката съм стигал до 8,6 секунди до 100 км/ч). При, да го наречем, "спортно каране", консумацията на гориво е същата като при непипан двигател, а може и мъничко да се увеличи. Но при нормално, спокойно каране консумацията пада, защото с по-малко гориво се постига същата мощност за плавно ускорение или поддържане на скоростта. Обаче с колко пада, не мога да кажа, но с онази джаджа от една друга тема установих, че при каране на пета със скорост между 80 и 100 моята кола можела да харчи и 4 литра на сто километра.



_________________
Имам болезнена неприязън към глупостта. Болезнена, та чак до глупост...
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 17:27 
Offroad Фен
Аватар

Регистриран на: 05 Ное 2011 11:31
Мнения: 935
Име: Стефан
Skype: не мога да го понасям!
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Canon 450D
Раница за него - Mazda 3
P.S. Всъщност нещото с което не можех да свикна беше турбо-лага. На моята кола е монтирана стандартна турбина, която фабрично се развърташе над 2000 rpm. До достигането им колата се държеше поносимо, но над 2000 оборота все едно получаваше ритник отзад. Макар и доста радващо отначало подобно държание всъщност беше доста неприятно, защото през повечето време се кара на 1500-1800 оборота и ако трябва да се предприеме маневра с по-рязко ускорение се губеше време докато двигателя достигне до оборотите за оптимална работа на турбината. Понякога това бяха едни две-три секунди, които са си важни в доста случаи.
След слагането на кутийката колата започна да се държи много по-добре до 2000 оборота. Мнооого по-добре. Макар и сега да се усеща включването на турбината, ускорението до включването и е много по-добро. Може би си въобразявам, но като че ли компресора започна да работи ефективно от 1800-1900 оборота.



_________________
Имам болезнена неприязън към глупостта. Болезнена, та чак до глупост...
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 18:38 
Член на Офроуд клуб Стара Загора
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2009 23:22
Мнения: 1583
Име: гошо
Skype: burzia_85
ПОЛ: МЪЖ
на старите мотори също може да се слага power box,имам приятели с обикновен мотор и това нещо струваше около 200-300лв



_________________
луд умора няма
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 18:55 
Offroad Фен
Аватар

Регистриран на: 05 Ное 2011 11:31
Мнения: 935
Име: Стефан
Skype: не мога да го понасям!
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Canon 450D
Раница за него - Mazda 3
Значи моята информация е непълна. При комънрейлите пауърбокса прави това, което описах по-горе. При по-старите дизели може би управлява директно помпата, знам ли?!



_________________
Имам болезнена неприязън към глупостта. Болезнена, та чак до глупост...
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 19:27 
Член на Офроуд клуб Стара Загора
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2009 23:22
Мнения: 1583
Име: гошо
Skype: burzia_85
ПОЛ: МЪЖ
Chertoianov написа:
Значи моята информация е непълна. При комънрейлите пауърбокса прави това, което описах по-горе. При по-старите дизели може би управлява директно помпата, знам ли?!

точно така,при старите мотори се откача буксата на помпата тя влиза в power box са и самия той пък се влючва в помпата,но
да ти кажа незнам тоя приятел как го беше настроил ама бая къдеше и доста вървеше,от нормален мотор голф3 110кн. стана над 140кн. и също както казваш ти има потенциометър за нагласяне това е което знам за него



_________________
луд умора няма
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 19:46 
Offroad Фен
Аватар

Регистриран на: 05 Ное 2011 11:31
Мнения: 935
Име: Стефан
Skype: не мога да го понасям!
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Canon 450D
Раница за него - Mazda 3
То дизела на всичко, което е различно от фабричните стойности реагира с пушек...
Моята също започна да пуши една идея повече. Всъщност в един момент пушеше доста и реших, че е от бокса, но после се оказа, че имам пукнат въздуховод между интеркулера и двигателя. След като взех нова част нещата се оправиха.
При мен с бокса от 85 коня към колелата (дават номинална мощност на двигателя 109 к.с.) сега е към 115-120 към колелата (не зная това на каква мощност на двигателя се получава, но производителя на бокса дава стойности между 135 и 140 коня)



_________________
Имам болезнена неприязън към глупостта. Болезнена, та чак до глупост...
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна подготовка на NISSAN TERRANO TDi
Непрочетено мнениеПубликувано на: 02 Яну 2012 21:43 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Аз ще разпитам по какъв начин са си чипосали колегите Теранотата в СФ...Говорят ми за 200-300лв.,та много е вероятно Гошето да е прав... :hmm:



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 22 [ 321 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: