Дата и час: 21 Ное 2018 17:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 4 от 6 [ 84 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2011 18:08 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
slavin написа:
lubashki777 написа:
Браво...представянето и било добро и на ниво!!!
Славине...сега следва по веригата да измислиш и по-здрави дифове и полуоски с карета....иначе няма особен смисъл от раздатката!!!
Тя здрава,ама както и ти писа ,а и Иван Попов...всичко покрай нея бушонира от голямото натоварване!
Поздрави!

Бушонира, но неговия двигател е твърде мощен + гуми с диаметър 1м...
Идеята ми е да се доближи 2-ра бавна до предишната 1-ва бавна и да могат да се ползват следващите скорости, които са близко една до друга, а не както е два пъти разликата между 1-ва и 2-ра, а това в никакъв случай не означава повече въртящ момент. Втора бавна сега е 4.83, което е далеч от 6,64 на оригиналната 1-ва бавна. Виж, ако се прекали с гумите пак ще се налага да се ползва 1-ва бавна и тогава ще има проблеми с всякакви бушони, защото тя сега е 9.06, но да не забравяме, че се продава кит при който 1-ва бавна е 15.48...

:o :o :o :o .....и за какво е такова предавателно число бре...???
Освен за зверски гуми и така по-голям клиренс за друго не виждам смисъл,но.....то така или иначе ще изпотроши карета и полуоски....При положение че казваш че сега тунингованата раздатка ако се наложи да се кара на първа бавна и всичко бушонира,то тогава при това предавателно число направо не знам....Сигурно ще дава гас до дупка,а за 5мин. ще измине 1 метър... :lol: :lol: :lol: ....и то ако не се ръзхвърчат дингилите.... :lol: :lol: :lol:



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2011 20:13 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2009 21:26
Мнения: 1028
Местоположение: Тирол
Име: Виктор
Skype: viktor4o_13
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
lubashki777 написа:
slavin написа:
че се продава кит при който 1-ва бавна е 15.48...

:o :o :o :o .....и за какво е такова предавателно число бре...???


Ползват ги ония "каменарите", че и те едни гуми таркалят...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.



_________________
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2011 21:27 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2009 21:26
Мнения: 1028
Местоположение: Тирол
Име: Виктор
Skype: viktor4o_13
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Още един "каменар".

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hl9ceJxxAtk&feature=related[/youtube]



_________________
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Май 2011 23:20 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3475
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Ще се опитам пак да обясня. Между първа и втора раликата е два пъти, а между втора, трета... разликата е малка. На първа и сега имам мощност, но не усеща пътя и когато превключа на втора не ми стига мощност, защото има голяма разлика, НО ако имам възможността да тръгвам на втора, лесно ще минавам на трета защото разликата е малка.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2011 00:41 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2009 21:26
Мнения: 1028
Местоположение: Тирол
Име: Виктор
Skype: viktor4o_13
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
slavin написа:
Ще се опитам пак да обясня. Между първа и втора раликата е два пъти, а между втора, трета... разликата е малка. На първа и сега имам мощност, но не усеща пътя и когато превключа на втора не ми стига мощност, защото има голяма разлика, НО ако имам възможността да тръгвам на втора, лесно ще минавам на трета защото разликата е малка.


Славине, кажи и размера на гумите при които втора бавна няма достатъчно мощност. От писаното от колеги по форумите, останах с впечатление, че куцо, сляпо и сакато държи да си поръча от твоето изобретение. Изведнъж голям брой хора решиха,че с оригиналната раздатка не е възможно да се кара. Аз съм с 235/75/15 и този проблем го имам, но при много голям и продължителен наклон. При по-голями гуми, като 31-ци и нагоре, ползата е неуспорима. Няма лошо поръчката да е за по-голяма бройка, но дали всички са наясно какво печелат и имат ли нужда от промяна.

Поздрави!



_________________
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2011 07:42 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
slavin написа:
Ще се опитам пак да обясня. Между първа и втора раликата е два пъти, а между втора, трета... разликата е малка. На първа и сега имам мощност, но не усеща пътя и когато превключа на втора не ми стига мощност, защото има голяма разлика, НО ако имам възможността да тръгвам на втора, лесно ще минавам на трета защото разликата е малка.

Ще си позволя да ви бъзикна за разведряване... ;)
Проблема не е толкова в раздатката.....Проблема е в ...емблемата :lol: :lol: :lol:



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2011 08:31 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3475
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
v69 написа:
Аз съм с 235/75/15 и този проблем го имам, но при много голям и продължителен наклон. При по-голями гуми, като 31-ци и нагоре, ползата е неуспорима. Няма лошо поръчката да е за по-голяма бройка, но дали всички са наясно какво печелат и имат ли нужда от промяна.


Аз съм със същите гуми и се получава точно при голям и продължителен наклон да не достига мощност на 2-ра бавна. Ако е хлъзгаво и катеря наклон на 1-ва бавна гумите или превъртат или са готови всеки момент да загубят сцепление, защото двигателя не усеща терена. В момента, в който включа на 2-ра изведнъж се усеща как зацепват гумите, но това може да е временно ако наклона ми позволи да продължа на 2-ра, иначе минавам пак на 1-ва и това обикновено води до оставане на място с развъртяни гуми или пъплене буксувайки.
Относно поръчката, както винаги няма да имам финансов интерес, а и за момента конкретно някой да е заявил не се сещам. Отделно тези колела се правят в голям завод и може да не им е интересно да ги правят... Поне ми обещаха до края на месеца да ми дадат цена. Щях да пробвам и на друго място за производство, но виждам в СФ, че се смени темата и май няма интерес, а да поръчам примерно 20комплекта и да си подреждам в шкафа няма смисъл. Шапка свалям на колегата от Враца, който изработи този комплект с универсална фреза. Вярно, че колелата му са сурови и нешлайфани по зъбите, но наистина да се направят на такава машина го умеят единици.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 19 Май 2011 19:19 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2009 20:04
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив
Skype: stojan_90
ПОЛ: МЪЖ
За пореден път показваш, че като захванеш нещо рано или късно го правиш, и то добре! Евала за което 8)
Само не знам кога ще монтираш задния мост :D
slavin написа:
....Аз съм със същите гуми и се получава точно при голям и продължителен наклон да не достига мощност на 2-ра бавна. Ако е хлъзгаво и катеря наклон на 1-ва бавна гумите или превъртат или са готови всеки момент да загубят сцепление, защото двигателя не усеща терена. В момента, в който включа на 2-ра изведнъж се усеща как зацепват гумите, но това може да е временно ако наклона ми позволи да продължа на 2-ра, иначе минавам пак на 1-ва и това обикновено води до оставане на място с развъртяни гуми или пъплене буксувайки......

Това е точна така! Едва ли има някой който не го е забелязал. При мен с 235/75/15 АТ гуми се усеща особено много на сняг и лизгава кал дори и не на много големи наклони. Предполагам с някакви по-агресивни гуми ефекта ще е по слаб, но само гадая!

Славине, реално има ли възможност да се направи новата 2ра бавна да бъде като старата 1ва? Разбрах, че малкото зъбно колело не може да се изработи(или поне не на смислени цени).



_________________
o883417oo4 Стоян
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 20 Май 2011 06:58 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
За мераклийте....Не забравяйте,че с новия проект има промяна само и единствено на...бавните скорости!!!
Това означава,че на бързите е немислимо да се използва новата раздатка,за поставяне на някакви мноооого големи гуми!
Ако сложите такива,ще може да ги върти,но само на бавните!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Юни 2011 07:38 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3475
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Оказа се голяма греда да се произведат серийно комплекта зъбни колела. Там където направих първите два комплекта ми поискаха над 500лв. на комплект и разбира се, не очаквах такава цена. Това е по-висока и от тази на колегата от Враца, а уж на по-производителните машини обяснявах, че ще е по-евтино, но все пак говоря за 10-20бр., което е смешно малко за сериозно производство. Като качество на изработка не могат да бъдат сравнявани, но все пак търсим бюджетно решение. Преговарях на още две места и от едното за момента се спряга цена около 250лв на комплект, което мисля, че е приемливо. Първо ще чакам да дадат окончателна цена и после да видим колко човека ще има мераклии, че за няколко бройки на никой не му се прави технология.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Юни 2011 07:42 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7468
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
За съжаление винаги е така....За малко бройки цената не е изгодна,а и на производителя не му се занимава... ;)



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Юни 2011 13:13 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2010 10:36
Мнения: 489
Местоположение: кърджали
Име: Тодор
Skype: todord171
ПОЛ: МЪЖ
МПС: БМВ E46 и продаден Митсубиши Паджеро
Все пак сме в България,1 са малки заплатите,2 всеки гледа да прекара някой,което е много лошо за по - голямата част от населението,дано Славине да успееш до края с начинанието.
Поздрави


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Яну 2012 16:00 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3475
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
От СФ се заформя нова поръчка за комплект зъбни колела. Цената е 250лв на комплект. Ако има мераклии тук да си казват. До сега нямаме забележки от всички 12, които са в употреба няма забележки.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 18 Яну 2012 17:51 
Член на Офроуд клуб Стара Загора
Аватар

Регистриран на: 28 Юни 2009 15:50
Мнения: 650
Местоположение: Стара Загора
Име: Живко
Skype: s3m.petrovi
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Suzuki Vitara 1,6 16V ДБ. Turbo!!!
Peugeot 306 1.9D
Аз мисля за едни ама май ще е за следващата поръчка :) да наближи лятото да се опарича ;)



_________________
ЛОВЪТ Е НАУКА, А НЕ НАСЛУКА!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Тунинг на раздатка на Витара
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Май 2013 14:09 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3475
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Пак се заформя поръчка за комплекти зъбни колела в СФ. Цената е е 250лв за комплект. Ако има желаещи тук да казват.


Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 4 от 6 [ 84 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: