Дата и час: 18 Юни 2018 12:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 3 от 5 [ 73 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Май 2012 09:07 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2009 08:51
Мнения: 1521
Име: Господин
Skype: gopiliostz
ПОЛ: МЪЖ
Бая работа си хвърлил, браво! А и добре се получава...



_________________
Притчи 11:2
Дойде ли гордост, дохожда и срам. А мъдростта е със смирените.
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Май 2012 09:46 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Марине...все пак дай да я сложим на кантара бре,да видим колко излиза като килограми/аз все още се чудя,моята от 3мм. ли да я правя като твоята или от 2мм... :hmm: /
Дай да премерим оригиналната ти броня колко тежи и новата....Разликата ще е малка/поне вдигайки ги на ръка така изглежда/,ама...дай да знаем точно а???
Предлагам кантар за замерването...
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Май 2012 09:54 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3456
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
Спокойно правете броните 2мм, нали не искате да е по-здрава от рамата, на която се държи. Марин не го гледайте, той нали е максималист ;)


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Май 2012 10:48 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2009 20:04
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив
Skype: stojan_90
ПОЛ: МЪЖ
С много мерак се прави тази броня! Евала! Така трябва!
Аз лично не бих направил плочата за лебедката и бронята едно цяло, но е въпрос на избор.
Струва ми, че и ще тежи доста? Сигурно ще стигне 40кг като се накиче със всичко(без лебедка ест.). И това ще се отрази на окачването... мислил ли си по въпроса?



_________________
o883417oo4 Стоян
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Май 2012 19:46 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 03 Яну 2012 21:45
Мнения: 340
Местоположение: Ямбол-Ст.Загора
Име: Радостин Раднев
Skype: adv.radnev
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Сузуки Витара 1.6 16 V дълга база
Едно е да си говорим,друго е да си види.Поздравявам те за усилията,и че влагаш това,което искаш да бъде Тойотата.



_________________
Нека силата да бъде с нас!
0898 467143
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 24 Май 2012 20:25 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
stojan_defender-a написа:
С много мерак се прави тази броня! Евала! Така трябва!
Аз лично не бих направил плочата за лебедката и бронята едно цяло, но е въпрос на избор.
Струва ми, че и ще тежи доста? Сигурно ще стигне 40кг като се накиче със всичко(без лебедка ест.). И това ще се отрази на окачването... мислил ли си по въпроса?

Надали ще окаже някакво влияние на окачването/говоря само за бронята/Наскоро вдигнах заводската и вдигнах новата....ами колкото и да не ви се вярва макар и от 3мм. ламарина,новата беше по-лека... :o
Разбира се това без плочата за лебедката,ама с нея най-много да стане съвсем малко по-тежка/принципно едни 5-7кг. не са кой знае колко от значение в случая/
Затова го карам Марин да я претегли новата броня,за да знаем колко идва като килограми!
Мене също ме чака в близко бъдеще направата на подобна броня за Тераното,та искам да имам база за сравнение,защото съм сигурен,че моята щатна броня ще е по-лека от тази на Тойотата!
Та да мога да реша...от 2мм. или от 3мм.... :hmm:
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Май 2012 17:20 
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008 22:15
Мнения: 4303
Местоположение: Стара Загора
Име: Марин Стоянов
Skype: MARINHAKER
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Toyota 3000td 1KZT
stojan_defender-a написа:
С много мерак се прави тази броня! Евала! Така трябва!
Аз лично не бих направил плочата за лебедката и бронята едно цяло, но е въпрос на избор.
Струва ми, че и ще тежи доста? Сигурно ще стигне 40кг като се накиче със всичко(без лебедка ест.). И това ще се отрази на окачването... мислил ли си по въпроса?

Стоянски, плочата и бронята са две отделни неща. Просто ги снимах как ще изглеждат от зад заедно, за да се добие реална представа. Един от критериите ми беше да са отделно елементите за да се монтира и демонтира лебедката възможно най лесно!

В предишното си мнение загатнах, че си отворих голям филм с халогенните но както вървят нещата бронята остана само да се боядиса!

След доста мислене, реших халогенните да са вградени в бронята, но заради ъгъла на бронята към купето щяха да светят настрани. Решението беше ясно, направата на фланци със срез под ъгъл. Да ама от плътно желязо щяха да ми излязат златни, за това се поразрових в интернет за размери на тръби, а ми трябваше тръба с вътрешен ф-91мм. След намиране на близкият размер, трябваше да изчисля ъгъла на среза. За целта се върнах в 5-ти клас, и се обадих на Питагор от GSM-ма
за да сметна точният ъгъл, който се оказа 19-градуса:

Изображение

За рязането се обадих На Славински за да използвам механичната ножовка, и срезът беше на лице

Изображение

Започнах да правя отворите на бронята, което се оказа доста трудно начинание
1.-во бяха елепсвидни, 2-ро ламарината беше 3мм
Но накрая изкарах лазера от шкафа и отворите за (1-ДЕН) бяха готови

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

А, щях да забравя ето го и лазера
Изображение
Изображение

Започнах и монтирането на халогенните в тръбите

Изображение

Изображение

Изображение

Направих дистанционни втулки за да стане захващането по здраво

Изображение

Изображение

Дойде и следващият проблем как да наглася тръбите с точност към бронята, започна едно чертане, смятане, изчисляване на центровете но накрая им хванах линиите. При заварянето реших да ги захвана с профили от външна страна за да не отдадат при заварянето.

Изображение

Леко шприцване за проверка

Изображение

Изображение

Следваше запиляване на заварките, китосване

Изображение

Изображение

Шприцоване на всеки елемент

Изображение

Поставих и планките за номера

Изображение

Изображение

Голям проблем видях при подвеждането на ъглите за да се спазят линиите

Изображение

Изображение

Изображение

Шприцована и готова за боядисване

Изображение

Изображение

Докато си почивах реших да започна и монтирането на управляващият блок, при двигателя

Изображение

За целта взех нови по дълги кабели 35мм-квадратни, и нови обувки 35х8,
които ги кербовах към кабела с помоща на колеги. (някои ги запояват, но от образованието си знам, че калая се разпрашава при ниски температури-знае ли човек утре мога да хвана пътя към полюса, за това реших да ги кербовам)

Изображение

Изображение

Гледах да спазя оригиналният вид на управляващият блок

Изображение

Изображение

Изработих и планка от 3мм ламарина която ще държи блока към купето

Изображение

Следва продължение...



_________________
ГОСПОД, СЪЗДАДЕ СВЕТА - "КОЛТ", ГО ПОДРЕДИ!
"В този мошенически и кървав век/ сред този народ от света и от Бога отлъчен/ ако срещнеш честен човек - убий го да не се мъчи!" - Стефан Цанев.
"Демокрацията и плурализмът дават на всички граждани правото да говорят каквото им падне и да оспорват всичко. Стига да не е мнението на някой дебел господин, излизащ от черен мерцедес, с черни очила и обграден от сонм от ангели с вратове като стволовете на шейсетгодишни букове в основата. Българите не обичат да противоречат на такива хора, по-скоро се съгласяват за всичко с тях." - Калин Терзийски
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Май 2012 22:19 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2009 20:04
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив
Skype: stojan_90
ПОЛ: МЪЖ
Като се правят нещата с мерак, те се и случват независимо от спънките!! Кефят ме страшно много такива изпълнения. А пък вашата група/форум сте само такива индивиди!

По снимката съм се подлъгал за плочата и бронята, че са едно цяло. Твърде кофти е да са заедно, но доколкото знам при АРБ са така... може пък да има някои предимства?! Или австралийците го правят така, за да могат да сложат деформируемите елементи?

Като си правих моите брони, понеже нямам с какво да правя заварките и понеже все ще плащам направо на аргон ги закарах. Така не ми се наложи да разбирам какво е кит и шприц кит 8)

Само боята не мога да я догодя? Вие какъв опит имате по въпроса? Аз от прахово съм изключително недоволен!! После пробвах с хубав грунд(но не епоксиден) и обикновена боя черен мат. По-добре е така, но след зимната тук там са избили точки ръжда?



_________________
o883417oo4 Стоян
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Май 2012 22:56 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 07 Фев 2010 09:05
Мнения: 549
Местоположение: Хасково-Димитровград
Име: Христо Тенчев
Skype: speedryder1
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Subaru Legacy
Nissan Y60 TD42
stojan_defender-a написа:
Като се правят нещата с мерак, те се и случват независимо от спънките!! Кефят ме страшно много такива изпълнения. А пък вашата група/форум сте само такива индивиди!

По снимката съм се подлъгал за плочата и бронята, че са едно цяло. Твърде кофти е да са заедно, но доколкото знам при АРБ са така... може пък да има някои предимства?! Или австралийците го правят така, за да могат да сложат деформируемите елементи?

Като си правих моите брони, понеже нямам с какво да правя заварките и понеже все ще плащам направо на аргон ги закарах. Така не ми се наложи да разбирам какво е кит и шприц кит 8)

Само боята не мога да я догодя? Вие какъв опит имате по въпроса? Аз от прахово съм изключително недоволен!! После пробвах с хубав грунд(но не епоксиден) и обикновена боя черен мат. По-добре е така, но след зимната тук там са избили точки ръжда?

Праховото има ефект и държи много след пясакоструй ... за цената пък да не говорим ,няма такава ефтения. епоксидния грунд и той държи само след пясакоструй ,но там цените за цялата операция (грунд ,шприц,боядисване ,подготовка) клонят към трицифрени .


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Май 2012 07:35 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008 13:29
Мнения: 7426
Местоположение: Стара Загора
ПОЛ: МЪЖ
Браво на Марин за постоянството и мерака.Виждам вече един почти завършен продукт,който ще отвори невероятно много Тойотата и същевременно ще е доста здраво.
Очаквам вече да я видим боядисана и монтирана на джипа бронята!
Поздрави!



_________________
NISSAN FOREVER!!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Май 2012 12:07 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2009 21:26
Мнения: 1024
Местоположение: Тирол
Име: Виктор
Skype: viktor4o_13
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
Браво Марине! И аз много ти се радвам на мерака и ентусиазма и стискам палци да се получи всичко така както си го намислил.
Имам въпрос към знаещите- как се отразява китването в/у метала на праховото боядисване или иначе казано, държи ли праховото в/у повърхности които са различни от метал?


Поздрави!



_________________
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Май 2012 13:53 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2009 20:04
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив
Skype: stojan_90
ПОЛ: МЪЖ
Кита и праховото са несъвместими!



_________________
o883417oo4 Стоян
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Май 2012 20:05 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 18 Ное 2008 00:06
Мнения: 3456
Местоположение: Стара Загора
Име: Славин
ПОЛ: МЪЖ
stojan_defender-a написа:
Кита и праховото са несъвместими!

С алуминиев кит няма никакъв проблем, правим го ежедневно.


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Май 2012 10:55 
БAШ ОФРОУДЪР
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2009 20:04
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив
Skype: stojan_90
ПОЛ: МЪЖ
Не знаех че има такъв. Предполагам е с алуминиеви частици, което обяснява, защо се спогажда с праховото.

П.С: Позачетох се в гугъл и се информирах :)



_________________
o883417oo4 Стоян
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Експедиционна Подготовка на Тойота.
Непрочетено мнениеПубликувано на: 31 Май 2012 11:11 
Модератор
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2009 21:26
Мнения: 1024
Местоположение: Тирол
Име: Виктор
Skype: viktor4o_13
ПОЛ: МЪЖ
МПС: Тойота Ярис
И аз не знаех, че има такъв кит! Славине, кажи как се държи праховото след години експлоатация и в кои случаи го предпочитате като крайно покритие? И още - само неспазена технология ли е причината да има недоволни от праховото или има некачествени бои?



_________________
НЕ КАРАЙТЕ СЛЕД БЕЛАТА, ОТ ТАМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ МИНЕ !!!
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 3 от 5 [ 73 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: